My biggest inspiration

Hej bloggen!
I dag vil jeg fortælle jer om min største inspiration, og efter min mening Danmarks bedste blogger - Michelle Nielsen er navnet på modebloggeren fra Århus, der med sin blog går under navnet Fashion Aesthetics. Michelle formår at mikse både feminimt og edgy, uden det bliver for meget, og jeg ELSKER det! Jeg ville ønske jeg ejede hele hendes garderobe, men ja det skal jeg nok ikke regne med! Jeg elsker at der nærmest hverdag kommer et outfit, som jeg bliver inspireret af, og at der sommetider kommer mere end et indlæg om dagen - det skal heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg besøger bloggen flere gange om dagen, og at den klart ligger under fanen mest besøgte.

Tjek bloggen ud lige her: www.aesthetics.dk
- I vil ikke fortryde det!


2 kommentarer:

  1. Du er sgu da sød! Smider et link til dig på min facebook eller blog imorgen <3

    SvarSlet
  2. Wow hvor er det vildt, at du har set mit indlæg! Tusind, tusind tak! <3

    SvarSlet