Grækenland - Serifos

Hej skønne læsere! Jeg ved ikke om jeg har fortalt jer dette, men oprindeligt var min families ferieplaner at tage 3 uger i sommerhus. Sidste år var vi nemlig på en stor og lang rejse, rundt omkring i USA, så vi besluttede os for en "danmarksferie" ej aner ikke hvad jeg skal kalde det. Nå men selvfølgelig ville jeg gerne ud at rejse, det tror jeg alle vil på min alder! Og da mine forældre så, så på vejrudsigten, turde de ikke at risikere at sidde 3 uger i et sommerhus med regnvejr. SÅ MINE FORÆLDRE BESLUTTEDE AT TAGE TIL GRÆKENLAND - helt spontant! Åh hvor er det dog dejligt. Vi skal til den lille ø Serifos som ligger i Grækenland. Vi var faktisk samme sted (og samme hotel) for 3 år siden, og det var så skønt, kan slet ikke vente til at komme tilbage! Den eneste ulempe er at jeg tager afsted om præcis en uge, fredag d. 13 (okay det er måske også en ulempe at vi flyver på ulykkes dagen...) og jeg vil derfor ikke kunne blogge i 2 uger. Faktisk 3 uger, da jeg også skal i sommerhus ugen efter, hvor der ikke er internet. Men jeg tænkte på at optage en masse dernede, og så lave en "follow me around" til jer? Smid en kommentar hvis i kunne tænke jer det! Men jeg håber virkelig ikke at i stopper med at læse min blog, unfollower mig og sådan, for jeg vil ikke miste jer pga en ferie. Men ja undskyld for dette lange indlæg, der var bare så mange ting jeg skulle ud med.

Største knus Alma

17 kommentarer:

  1. Jeg vil selvfølgelig blive ved med at følge dig! Nyd du bare din ferie :-)

    SvarSlet
  2. Det ville være super fedt med en "follow me around" video! :) God ferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og godt at høre!

      Slet
  3. Alma det er helt i orden, at du ikke kommer til at blogge, da vi alle samme har brug for ferie og ferietid med ens familie. Folk kan ikke være det bekendt, hvis de unfollow, bare fordi du ikke blogger i 2 uger, det er helt forståeligt. Men jeg ville elske, at du lavede en "follow me around" video, det kunne være rigtigt fedt. Det kunne også være fedt, med nogle feriebilleder, outfits dernede fra, bare alt du lige kan komme på.
    - God ferie, nyd det!
    Knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. bare fordi du ikke blogger i uger*

      Slet
    2. der skal ikke stå (det er forståeligt).. fail, undskyld :i

      Slet
    3. Hvor er du bare sød! Tusind tak :-)
      Knus

      Slet
  4. Hej Alma
    Må lige spørge lidt ind Til dit layout på bloggen. Kan nemlig ikke finde ud af hvordan jeg får: indlægstitlen og dato ind på midten over dit indlæg? Og hvordan har du fået den der streg mellem dine indlæg?
    Det var enlig der:) håber du kan svare, da jeg har kigget overalt for at finde ud af det, men det kan jeg ikke!

    Knus Cecilie
    Www.cecilie-swaggerlife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm jeg kan faktisk ikke huske det, det er 100 år siden jeg lavede mit layout :-(

      Slet
    2. ævv, det er ellers bare så fedt! Du kan heller ikke se det derinde hvor du, kan redigere i dit layout??

      Knus Cecilie

      Slet
  5. Hav en fantastisk rejse til Grækenland!! og ja det er en god ide med at lave en follow around agtigt <33

    SvarSlet
  6. Synes det lyder hyggeligt du må have en rigtig god ferie.

    Jeg er begynd på at lave videor lige som dig måske du ville tjekke dem ud?
    http://www.youtube.com/user/SofieJ0?feature=guide
    www.sofverden.blogspot.co

    SvarSlet
  7. Virkelig fed blog!
    Har du lyst til at følges?
    http://freja-love.blogspot.dk/
    knus Freja

    SvarSlet
  8. Fed idé med. Follow me around !

    SvarSlet