TODAY - TRAVEL DAY - I'M WEARING

Hej bloggen! Når i læser dette sidder jeg nok i Athen, og venter på at færgen der sejler os til øen vi skal være på, kommer. Så ja dette er et planlagt indlæg, da jeg nok ikke får tid til at skrive det i morgen (Skal med flyveren kl. 7.20 åååh). Men her har i mit lille rejse outfit! For your information, så tager jeg gamascherne af når vi lander i Athen, der skulle være 37 grader i skyggen, og der går altså 4 timer i mellem flyet lander, til færgen vi skal med sejler. Det må blive til lidt shopping i de timer! (håber jeg...)



Håber at i har en fantastisk sommeferie, hvis jeg finder wifi dernede, lover jeg at der kommer indlæg en gang i mellem.

Kys

3 kommentarer:

  1. Hihi, de sko har jeg også!
    Hilsen Bjørkii

    SvarSlet
  2. Hej Alma! Jeg har fulgt dig på youtube i noget tid nu- Og vidste ikke du bloggede! :-)
    Men jeg er blevet fast læsere af din blog- Håber du vil være det samme af min? :-)

    Knus<3
    http://justsmiiiile.blogspot.dk/

    SvarSlet