First day of school outfit

Hej skønne læsere! I dag har jeg haft min første skoledag, og det var skønt at få set hele sin klasse igen. Dog var jeg helt ekstrem træt og gabte konstant, da jeg er vandt til at sove til 11-12 tiden i ferien, hehe. Men var så heldig at få fri kl. 11 allerede, så det gik lige! Så skulle der blot slæbes hjem på 18 bøger... Fransk holdet fik 22, så det er altid noget, haha! Her har i lidt billeder af mit outfit fra i dag, intet stort, meget simpelt - havde min sorte læderjakke på udover fyi.

Hvad synes i om det?

24 kommentarer:

  1. Hehe, kender det godt!:-)

    Ps... Kedeligt outfit..
    Men elsker din blog!!!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Beklager det var kedeligt, ville bare lave et indlæg til jer...

      Slet
    2. Undskyld, ikke ondt mente!!!!

      Slet
    3. Hehe nejnej, er blot glad for du siger det, så jeg kan gøre det bedre! :-)

      Slet
    4. Okay!:-)
      Hæhæ.

      Slet
  2. Enig! Kedeligt outfit, men man kan jo ikke have pænt tøj på hver dag.
    Alma, kan du ikke lave en video hvor du synger? Og en video om hvordan du gør dig klar inden skolen? :D
    Elsker din blog :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej laver ikke rigtig covers mere. Beklager igen at outfittet ikke var så spændene. Og jo jeg vil da gerne lave sådan en video! :-)
      Mange tak :-)

      Slet
  3. Jeg synes det er et Nice og enkelt outfit :-)<3
    Hilsen kathaaaa

    SvarSlet
  4. Hej! Du modtager nu en Liebster Blog Award. - Du kan læse om hvad du skal gøre på min blog, i indlægget fra i dag :-)
    Tillykke med det!

    Knus

    Mylifeklara.blogspot

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tror jeg, men jeg forstår ikke rigtig hvad jeg får ud af at svare på de spørgsmål? :-)

      Slet
  5. Misundelse på dit hår! :D

    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. hejsa!

    Du modtager nu en Liebster Blog Award.
    Du kan læse om hvad du skal gøre på min blog i det indlæg fra idag.
    Tillykke med det.

    liseklinge.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Forstår stadig ikke meningen i de blog Awards. Det er jo bare nogle kædespørgsmål? :-)

    SvarSlet
  8. Dit hår og dine smilehuller er til at dø for!

    Synes egentlig ikke, at det er et kedeligt outfit... Det er bare simpelt og lækkert

    SvarSlet
  9. Du er så ubeskrivelig super flot!
    Wow smukke <3
    Elsker dine videoer og skam os dit blog!
    Love

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød!

      Slet
  10. Lidt random, men hvor er dine plastic beholdere på dit skrivebord fra...??? ;) Skal nemlig bruge præcis sådan nogle :p

    SvarSlet