Woke up on the right side of the bed

Hej tøseeeer! I skal først og fremmest lige advares om at jeg ligner et lig på disse billeder, da jeg ikke har makeup på (glemte det derhjemme hihi)! Som lovet ville jeg lige vise jer mit outfit fra i går (skiftede dog til et par lidt "finere" shorts), da jeg skulle til min gode venindes nonfirmation. Det var vildt hyggeligt, og fik både set gamle og nye veninder og vi havde det alle rigtig hyggeligt sammen, så det var skønt! Nu sidder jeg og venter på at Jasmin kommer forbi, vi skal på café og sådan :-)
Håber i nyder den sene men skønne varme!
- Forresten hvad synes i om det? I må også meget gerne skrive hvad i vil se på bloggen, i kommentarene!
Knus

17 kommentarer:

  1. Fed stil - og smuk som altid <3

    SvarSlet
  2. Du ligner ikke et lig! SLUDDER, du ser godt ud!
    Fedt outfit, kan ikke lide dine sko..
    KNUS :*

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww tak!
      Og ja det er jo smag og behag :-)
      Knus <3

      Slet
  3. omg jeg så dig idag!! :O du er jo fucking smuk! men du gik lidt mærkeligt på gaden med en veninde.....
    elsker bare din blog <333333

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHAHAHHA gå væk bedste <3

      Slet
  4. har du ikke vist de der billeder på bloggen tideligere?? jeg tror det var fra dit sommerhus, eller sådan noget?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nope, har vist nogen fra samme sted, men aldrig disse billeder :-)

      Slet
  5. du føler den alt for meget, sidder med et par veninder og griner af dig, du har sådan en baby krop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha fedt liv tøser :-*

      Slet
    2. Lol, i er til grin!
      Som om, i har selv en pæn krop selv!!!!!
      Man skal jo føle den, en engang imellem...
      Som Alma skrev '' Haha fedt liv tøser:-*''

      Slet
    3. Lol, i er til grin!
      Som om, i har selv en pæn krop !!!
      Man skal jo føle den, en engang imellem...
      Som Alma skrev '' Haha fedt liv tøser:-*''

      Slet
  6. Super fedt stil, endnu en gang!!
    Men please kan du ikke lave flere indlæg, jeg synes at det synd, at du ikke laver så mange mere:-((
    Men elsker dig blog!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og jo jeg laver da indlæg hver dag, det var blot i går jeg ikke bloggede? :-)

      Slet
    2. Undskyld, men det føltes som flere dage.. :/ min fejl.. det er nok fordi jeg hele tiden er inde på din blog, for at se om du har lavet nye indlæg, så det føltes som lang tid! Men mange flere outfits og Vlogs ;-)

      Slet
  7. Hvilket kamera bruger du?

    SvarSlet