A LITTLE TOO LATE

Hej tøser! I går kukkede mit Picasa fuldstænding, så jeg kunne ikke redigere eller uploade nogen billeder til jer, men nu har jeg fået det til at virke! Så det jeg ville vise jer var mit outfit, som nu er i gårs outfit. I går var jeg forresten på brobygning, på KTS (Københavns tekniske skole), med min klasse, hvilket var okay. Ville blot ønske de ville bruge mere tid på at lære os om photoshop! Vi lærte kun to "tools" derinde, hvilket jeg kendte i forvejen, så det var lidt ærgeligt, da jeg interreserer mig så meget for billeder, og billedredigeren, nå men anyway:

Hvad synes i om det?

Knus

26 kommentarer:

  1. Det er virkelig fedt!!
    Og du en rigtigt flot pige:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du sød, tusind tak!

      Slet
  2. De der støvler klæder dig altså Alma, virkelig!

    SvarSlet
  3. Årh hvor jeg dog elsker det her outfit! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det betyder meget!

      Slet
  4. Please stop med at vær så pæn <3
    - Fed trøje, hvor er den fra??<3
    - kender du en side man kan købe Bandeux på? Link ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde!
      Den er købt i Gina Tricot.
      Og det samme er bandeauen :-)

      Slet
  5. Lav en video om hvordan du redigere i picasa!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg meget gerne! Men så må i også meget gerne forklare mig, hvordan jeg kan skærmfilme, haha...

      Slet
    2. Kan du ikke sætte dit kamera op tæt på computeren og så filme sådan??

      Slet
    3. Tror dsv. at det vil blive sådan flimret...

      Slet
  6. Hej søde Alma <3

    Fotodagen gik godt, iser med hjælp fra din video, billedet kunne have været bedre men altså whatever :-)
    Er helt vild med dit outfit her <33
    Håber du har det godt!:-)
    Knus din største fan/læser <3#

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at kunne hjælpe, og hvor er du sød! <3
      Knus

      Slet
    2. Så lidt Alma <3

      Slet
  7. Elsker alt hvad du laver Alma !

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhhhh sikke en skøn kommentar at få, virkelig tak!

      Slet
  8. Hvornår kommer din roomtour?:-)

    SvarSlet
  9. Rgitig fed, indlæg Alma1 :D

    SvarSlet
  10. Alma, set var ikke brobygning (det er først i foråret) det var bare en introduktion.... :) går også på Isj ;)
    - Elsker din blog <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha Creepy nok, hvem er du??? :-D
      Men vores lærer sagde at det var brobygning og det stod også på vores ark, but i dont know...
      Men tak!

      Slet