BORN THIS WAY BABY

Hej piger! Ville lige vise jer mit outfit fra i dag - dog er jeg vildt irriteret over billederne, jeg synes lyset er så kedeligt, selvom jeg har leget frem og tilbage med det. Håber i kan lide det alligevel! I går var jeg jo til Lady Gaga koncert, og kan godt sige jer at det var en ekstrem oplevelse! Den måde hun kommunikerede med sine fans på og ej men altså det kan sgu ikke forklares med ord! Og imod mine forventninger var hun 100x sejere live end på indspillede sange. Man fik virkelig hørt hendes fantastiske stemme, og så var showet mindst ligeså fantastisk. Ville ønske jeg kunne ligge nogle billeder ind fra koncerten, men det blev kun til dårlige iphone billeder, da jeg ikke ville risikere at tage mit kamera med, og så ikke at kunne få det med ind. Så yessssss, tror det var alt fra mig, sorry det blev så langt!

Hvad synes i om billederne?

Knus

17 kommentarer:

  1. Rigtig fin ring og striktrøje:-)
    Hvor er de fra? link.

    SvarSlet
    Svar
    1. Striktrøjen er fra BikBok, ringene har jeg fået i gaver og arvet :-)

      Slet
  2. Du har virkelig en fed stil, og du har en fantastisk figur! Ville virkelig ønske jeg også var så slank som dig! Kan du måske lave indlæg om sund kost eller sådan noget? :-)
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Awww tusind tak, men spiser slet ikke sundt nok til at kunne lave sådan et indlæg, haha!
      Knus

      Slet
  3. SUPER FED STRIKKK!!!!

    SvarSlet
  4. Elsker dine støvler! - Hvor er de fra?
    evt. link :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha de er faktisk fra Føtex :-)

      Slet
  5. Sikke nogle skønne billeder(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min nye give away, hvor der er 3 heldige læser der hver vinder en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  6. Rigtig fedt outfit!!!:-)
    Syntes din stil er MEGA fed!

    www.PinkAmigos.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvor er dine støvler fra? :)
    Fedt outfit.

    http://www.fashion-fantastic.com/

    SvarSlet
  8. Fede billeder! Fedt outfit! hold da op du har langt hår :)

    SvarSlet
  9. Den ring du har på langefingeren, hvor er den købt? Smid evt. et link på hjemmesiden, hvis det er

    SvarSlet