FAVOURITE JEANS *CHECK*

Hej piger! Undskyld at her har været stille de sidste par dage, har bare haft travlt med lektier, familie osv. Nu er jeg tilbage!
Åh jeg har endelig fundet mig et par PERFEKTE bukser, og jeg er så lykkelig, haha. Da jeg er lav, og ikke har de største former, er det altid ekstremt svært for mig at finde bukser der sidder godt - bukserne er næsten altid for løse! Så nu når jeg endelig har fundet mig et par, har i ingen idé om hvor glad jeg er, hehehe! Jeg fandt disse bukser i BikBok til 500 kr. Ja det er sgu dyrt, men for mig er det pengene værd. Modellen hedder "High Waist Tight Leg", så hvis i har samme problem som mig, kan jeg klart anbefale dem!

Jeg købte også to ting mere i BikBok, vil i se dem?

Nu vil jeg smutte til træning, og senere til Lady Gaga koncert med min bedsteveninde Jasmin! (I kan forresten tjekke hendes blog ud her.) Er der nogle af jer der skal til Lady Gaga koncert?

Knus

29 kommentarer:

  1. Ja, det ville være fedt at se dine nye ting fra Bik Bok :-)

    SvarSlet
  2. Er SÅ misundlig på jer der skal til Lady Gaga koncert. Ville ønske det var mig. Rigtig god koncert :-)

    Frederikke
    http://frederikked.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Vil rigtigt gerne se dine andre køb fra Bikbok (-; God koncert.

    SvarSlet
  4. Hvilken række skal i sidde i ??? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi sad i C et eller andet :-)

      Slet
  5. Hvor er jeg glad på dine vegne, omkring dine bukser! Jeg har selv haft problemer med at finde bukser, jeg er så godt nok bare utrolig høj og heller ikke særlig store former, derfor har jeg også kun ét par bukser jeg kan gå med. Men jeg vil gerne se dine køb fra bikbok :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor øv!!! Forstår dig :-)

      Slet
  6. Super fede jeans, har selv samme problem...
    Jeg ville da tjekke dem ud. & ja ville meget gerne have du viser de to andre ting <3
    Knus

    SvarSlet
  7. Hej Alma!
    Super fede jeans! :O
    - Men jeg har et spørgsmål.. jeg vil gerne selv lave en blog, og jeg elsker den måde din blogs design er på.. hvordan har du lavet det? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er så super længe siden kan næsten ikke huske det... Men det er bare at prøve sig frem!

      Slet
  8. Har det samme problem som dig. Prøv Samsø Samsø's Dr. Denim elastic! De sidder perfekt på alle! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det vil jeg klart prøve!

      Slet
  9. Jeg vil gerne se dine nye ting, det er altid så fedt det du køber :-D
    Håber du også vil kigge forbi min blog<3
    http://bewhoyouareandnobodyelse.blogspot.dk/2012/09/sndagen.html

    SvarSlet
  10. Jeg var til hendes koncert igår.
    Og FUUUCK man hvor var det bare fedt!!!

    liseklinge.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Hej Alma.
    Jeg elsker bare dine inlæg, og elsker bare dig. Du er simphelthin så smuk.
    Vil så gerne have at du skulle se min blog, det er helt fint hvis du ikke ville, men hvis....... du ville
    ville jeg blive så glad, og hvis du også ville smide nogle kommentarer med.

    knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz

    SvarSlet
  12. har du et link til dem?? vil nemlig ønske mig dem af min familie, p.s de er
    suuuuuuuuuuuuuuuuper fede knuuuz

    SvarSlet
  13. Howdy! This is my 1st comment here so I just wanted to
    give a quick shout out and say I really enjoy reading through
    your blog posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same subjects?

    Many thanks!

    Have a look at my weblog ... hardwood floors

    SvarSlet
  14. It's enormous that you are getting ideas from this paragraph as well as from our discussion made at this place.
    installing hardwood floors

    Look at my web page: hardwood floor refinishing
    Also see my web site: hardwood floor refinishing

    SvarSlet
  15. Great post. I was checking constantly this blog and I am inspired!

    Extremely useful information particularly the final part :) I
    deal with such info much. I used to be looking for
    this particular information for a very lengthy time. Thanks and best of luck.


    my web-site ... affordable hardwood flooring

    SvarSlet
  16. Hi there to all, how is everything, I think every one is getting more
    from this site, and your views are pleasant
    in support of new users.

    my web site; hardwood flooring

    SvarSlet
  17. Hi Dear, are you genuinely visiting this website on a regular basis,
    if so after that you will absolutely take good know-how.


    Here is my page ... click through the up coming webpage

    SvarSlet
  18. always i used to read smaller articles or reviews which as well
    clear their motive, and that is also happening with this article which I am reading now.

    hardwood floor refinishing

    Feel free to surf to my web site: hardwood flooring

    SvarSlet
  19. It's perfect time to make a few plans for the long run and it is time to be happy. I have read this put up and if I may I desire to suggest you some interesting issues or suggestions. Perhaps you can write subsequent articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    My web site :: hair loss reviews
    Also see my page :: hair treatment options

    SvarSlet