GOT A LITTLE MORE...

Hej tøser! Hvis i kan huske at jeg havde et indlæg, hvor jeg havde modtaget lidt ting fra H&M, kan i nok også huske at jeg skrev, at jeg ventede på lidt mere fra dem. Forleden kom de to sidste ting så, og her er de! To styks lækre striks, yes! Er super glad for begge trøjer, den ene er måske lidt mere diskret end den anden, hehe, men jeg skal nok få lavet lidt outfits med dem. Forresten vil der snart komme en giveaway, og en efterårslookbook, ih jeg glæder mig til at filme begge ting. Yay, så følg også med på min youtube! www.youtube.com/MakeupAndFashionByAB

Hvad synes i om trøjerne?

Knus

8 kommentarer:

  1. Fedt hvornår laver du din roomtour

    SvarSlet
  2. Awesome pullovers! I love them!

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    SvarSlet
  3. hey alma fed blog <3
    men vil du ikke lave et indlæg, hvor du viser hvordan man kan sætte et outfit sammen, men en helt normal strik, som dem du har her? har nemlig svært ved lige at finde ud af, hvilke Accessories osv. :-) tak på forhånd

    SvarSlet
  4. Kan du ikke lave model billeder med den pinke trøje. Vil germs we

    SvarSlet
  5. Hej Alma! Jeg hedder også Alma og jeg er vild med din stilcsom faktisk minder lidt om min egen:D ps jeg bliver/blev også kaldt Almabalma haha;)

    SvarSlet