IN LOVE WITH THE WORLD




Hej piger! Da jeg i går skulle vise jer forgårs outfit, bliver dette endnu et i gårs outfit. Åhhh kan i se en forandring på billedet? Jeg er blevet klippet... Dog kun de slidte spidser, men det føles bare som meget mere! Føler jeg har mistet en del af mig selv, hahah, tror kun folk med langt hår forstår mig. Nå men nu er det i hvert fald sundt igen!

Senere i dag tager jeg i sommerhus, og har tænkt mig måske at filme en croptop guide deroppe. Ellers planlægger jeg et indlæg til jer, lørdag! Og så søndag regner jeg ikke med at der kommer noget indlæg dsv. Men der er ikke internet deroppe.

Hvad synes i om håret og outfittet?

Knus

23 kommentarer:

  1. Feeedt outfit, igen igen <3
    Kunne godt se at du er blevet klippet, spidser skal klippes på et aller andet tispunkt, det er pænt! :-)¨
    Håber du får en rigtig dejlig weekendt Alma
    Knus din største fan/læser <3#

    SvarSlet
  2. Hej Alma!!
    Ser frem til dig og du er mega smuk
    Du har den fedeste stil !

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du bare skøn! Tusind tak :-)

      Slet
  3. Hej Alma!
    Jeg ville bare lige spørge hvor køber du for det meste dit tøj osv. henne?
    Jeg synes nemlig du har en rigtig flot stil!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!!
      Bikbok, H&M og Gina Tricot! :-)

      Slet
  4. Jeg synes stadig dit har er vidunderligt, og misunder det.. Elsker din stil, keep going! :)

    SvarSlet
  5. Du er bare så smuk!!! Gid jeg havde dit udseende

    SvarSlet
  6. Din pæne tøs!
    - Hvor er trøjen fra???
    Knussssss
    Ps. lækkert hår :-D

    SvarSlet
  7. Er du modEl, siden du er sååå smuk?<3<3

    SvarSlet
  8. pææææææææææææææææne pæææææææææææææne dig!!!!!!!!!!
    du er bare så smuuuuuk. Hvor er dine bukser fra er helt elle vild med dem.
    smuk i sigte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh du er bare for sød altså, de er fra BikBok :-)

      Slet
  9. hvordan får du dine billeder så store!!!
    det er nemlig vildt pæææææææænt
    knuuus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ændrer bare billedstørrelsen, før jeg Uploader dem :-)

      Slet