JACKET

Jaaa som nogle af jer gættede, var det en vinterjakke jeg fik købt!
Jakken er som sagt fra Abercrombie&Fitch og kan købes til 1600 kroner inde på strøget. Jakken er en navy blå farve som ses på billederne, dog ikke så tydeligt, så ville lige påpege det! I vil selvfølgelig i de kommende outfits kunne se hvordan jakken præcis ser ud, og hvordan jeg vil style den. Senere skal jeg i sommerhus, og hvis vejret bliver godt, vil jeg filme en efterårs/vinter lookbook deroppe! Som jeg har fortalt 100 gange, er der ikke intenet i mit sommerhus, så i hører nok ikke fra mig før på mandag igen. God weekend!
Husk at deadlinen for min giveaway forresten er i dag, så skynd jer ind og deltag lige her, hvis i ikke allerede gør!
Knus

33 kommentarer:

  1. Virkeliglig fed jakke! Bare ærgerligt at man ikke kan se jakken så godt for dig hår... :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh undskyld, havde jeg ikke tænkt over!

      Slet
  2. Årh Alma søde, man kan jo intet se pga dit smukke hår. Kan du ikke tage nye billeder af din jakke? Håber ikke du tager det her som hate, men de billeder er bare ikke særlig gode søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. I skal nok få den af se bedre, jeg tager nogle outfits billeder med den på :-)

      Slet
  3. Elsker den butik. De lækre mænd. Uff!

    SvarSlet
  4. Åh alma din skid!
    Haha den passer såå godt til dig, og sidder rigtig godt på dig søde !

    Knus din største fan/læser<3 !#

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor er du bare sød mange tak! <3

      Slet
  5. hvordan får du dine billeder så store?????, kan nemlig ikke få dem så store på min blog

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare ændr billedstørrelsen før du Uploader :-)

      Slet
  6. Hvor er den bare fed! Og du er så smuk!

    Jeg har lige et spørgsmål: http://eu.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=11556&storeId=19159&langId=-1&categoryId=84557&parentCategoryId=84557&topCategoryId=84593&productId=1010341 - Er det den du har? Har nemlig ikke mulighed for at komme til København, men synes virkelig den er fed, så det ville være fedt, hvis jeg kunne købe den over nettet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige præcis den ja søde! :-)

      Slet
  7. Hvad hedder dit kamera? :-)
    Både det som du bruger til billeder og dine videoer? (Hvis ikke, at det er det samme)
    Jeg elsker din blog, Alma! Man bliver virkelig inspireret.

    Jeg vlogger selv med min bedsteveninde, du er velkommen til at kigge hvis du vil: http://www.youtube.com/user/sablogger1603?feature=results_main

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et Nikon d3100 jeg bruger til begge dele! Tusind tak for rosen, det betyder rigtig meget! Og vil jeg da klart smutte forbi :-)

      Slet
  8. åh en lækker jakke! Jeg leder også efter en fed vinterjakke :)))
    btw, er lige startet med at blogge! Håber du vil kig forbi?
    - Matilde ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du smider da bare et link haha :)

      Slet
    2. haha, whoops -nybegynder.
      http://bymatilde.blogspot.dk/ :)))

      Slet
  9. Awesome outfit! I love the coat!

    theprintedsea.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hej Alma.
    Elsker virkelig din blog, tjekker den hver dag!
    Kigger selv på en Abercrombie and Fitch vinter jakke, men har lidt problemer med hvilken størrelse jeg skal have.
    Hvilken størrelse er din i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Min er i xs, men var lige ved at købe en small.
      Men tusind tak!

      Slet
  11. Elsker din blog!<3 Du er smuk!
    Vil du smutte forbi min; www.emmahjorthdegn.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Virkelig en fed jakke! Misunder dig totalt! <3
    Hvor langt tid har du haft din blog? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt over et halvt år tror jeg, og tusind tak!

      Slet
  13. Vil du ikke snart tage et ordentligt billede af jakken? Da det ville hjælpe en del, da jeg er meget interesseret i jakken. Tak på forhånd Alma <3 Knus

    SvarSlet
  14. åhhh hvor er den fed! vil du ikke godt kigge forbi min blog http://ninaploug.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Hey Alma!
    Du har virkelig bare det smukkeste hår
    men jeg er en pige på 1.70 og er lidt usikker på hvilken str. jeg skal købe så hvis du måske kunne hjælpe? <3

    SvarSlet
  16. Hej Alma :-)
    Er helt vild med din blog. Er selv meget interesseret i jakken, men er den varm nok til vinter, for er lidt i tvivl om det?
    Knus Nikoline <3

    SvarSlet
  17. Er den vandtæt?<3 elsker virkelig din blog!

    SvarSlet
  18. Hej søde alma.. er den varm nok til vinteren? Kunne vildt godt tænke mig den, men ville lige høre om den overhoved var varm nok:-) Ps. elsker din blog..

    SvarSlet