JUST BOUGHT

Hej piger! I fredags var jeg hurtigt i Frederiksberg centret for at få brændt to gave kort af, da det var lige før at de løb ud. Det ene gave kort var på 130,- kr. til Pieces, og for de penge fik jeg købt den lækre pung I ser på billederne ovenover (den så lidt flottere ud i sort/hvid på de sidste billeder, hæhæ). Det andet gavekort var på 50,- kr. til H&M, da min mor havde fået det, fordi hun havde købt for over 80 kr. Det gavekort kunne kun bruges, hvis man købte for lige over 50 kroner, så jeg købte det fine lyserøde cover til 59,- kroner. Åhh jeg er helt vild med begge ting, selvom de nærmest er modsætninger haha. Min stil er meget simpel og enkel (vil jeg selv sige), men når det kommer til covers og sådan noget lignende, elsker jeg pigede ting, hehe!

Hvad synes I om sagerne?

Knus

8 kommentarer:

  1. Er helt vild med det cover!!
    Knus http://sannehertz.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. LÆKRE SAGER :-O kan rigtig godt lide at du køber en klassisk og stilet lækker pung, også samtidig køber dette dejligt tøsede cover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det er jeg glad for at høre!

      Slet
  3. Dejlige ting! Kan du lave et 'hvad er der i min taske' video eller indlæg?
    Elsker din blog, din stil og så er du altså virkelig smuk! Bliver helt misundelig når jeg ser dine outfitbilleder, du er bare så slank..
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor er du sød, og ja det vil jeg klart overveje! Tusind tak :-)

      Knus

      Slet
  4. Hej alma
    Jeg hedder nikoline
    Jeg er din største fan og du er mit største forbilled, du har altid været en inspiration lige siden den startede tusinde tal fordi du er verdens bedste blogger

    Kh nikoline Esbjerg

    SvarSlet
    Svar
    1. Awwww hvor er du bare sød!
      Tusind mange gange tak!

      Knus <3

      Slet