LOOK WHAT I GOT

Hej piger! I mandags var jeg så heldig at vinde "Mandagskonkurrencen" på Miinto.dk's facebook side! Præmien var disse lækre Dr. Martens UniSex støvler, og jeg modtog dem allerede i forgårs. Der var et meget fint brev med fra Riis Sko som sponsorerede konkurrencen, så det var rigtig skønt! Jeg forstår stadig ikke helt at jeg kunne være så heldig at vinde ud af alle, haha det ligner mig virkelig ikke! Anyway jeg er helt vildt med dem, og kan sige at de er MEGET federe på end, på billeder!

Hvad synes i om dem?

Knus

28 kommentarer:

  1. Kan du lave nogle billeder om hvordan du styler dem og dine andre mega lækre støvler? :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke helt vild med dem, men jeg glæder mig til at se hvad du vil tage på med dem! Elsker din blog:-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes de er fede. Jeg kunne ikke selv købe dem til mig, men til dig er jeg sikker på de er super lækre! :-)
    - Kan du ikke blogge hverdag? Jeg savner din blogging.
    Knus mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jo jeg prøver skam også at blogge så tit sm muligt, men som der stod i mit forrige indlæg, kommer skole før bloggning...

      Slet
  4. Snyyyyd!:D det ville være virkelig fedt hvis du kunne lave et outfit med de lækre babys!:-)

    www.pinkamigos.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Hvor er de fede! og du er da godt nok heldig at vinde sådan nogen <3
    http://mylifeandmykey.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. eeeeej hvor er det bare snyd! :) de så fede!

    SvarSlet
  7. Hvor kan man købe dem, og hvad koster de? Vil gerne have dem de er vildt flotte!

    SvarSlet
  8. Åh, øv hvor snyd. Det er ikke lige de sko man har penge til lige foreløbig, så jeg ville da godt nok heller ikke have noget imod hvis jeg lige vandt sådan et par!

    Tillykke, de er SÅ fede især her til efterår/vinter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og ja jeg er helt enig!

      Slet
  9. Heldigt! men jo det gør. du har vundet extensions før

    SvarSlet
  10. De er så fede.. Men det er bare så træls, at de gør så ondt at gå til.. Man får vabler! :-((

    SvarSlet
  11. hvordan er de størrelsesmæssigt i forhold til fx vans (eller converse)

    SvarSlet