SO IN LOVE

Håber ikke jeg skuffer jeg ved overskriften, når jeg nu siger at det ikke er en fyr jeg har forelsket mig i, men denne lækre Asos cardigan! Jeg har ledt efter sådan en her slags cardigan jakke, i et par uger, og må sige at jeg er faldet for den her. Er sikker på at der sikkert er nogle der sidder derude, og tænker "Hold kæft hvor er den grim", men ja jeg tror denne cardigan er lidt af et love or hate forhold. Jeg vil nok style den på meget samme måde som modellen, med en hvid tank, sorte bukser, og læderstøvler, eller converse.
Jeg har også lidt kig på en lidt mere jakke end cardigan i denne stil, men nu må jeg se hvad det bliver til.

Hvad synes i om den?

Knus

9 kommentarer:

  1. Den er så fed! Har du et link til den? :-)

    Jannie // etskridtfralivet.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige her! http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Cardigan-in-Fluffy-Texture/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2380488&cid=2637&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

      Slet
    2. - glemte helt at linke den i indlægget, det må du undskylde :-)

      Slet
  2. Uhha.. den er hammer lækker - har en sweater i den stof, der er intet bedre! Køb den, det er helt sikker et køb du ikke vil fortryde.:-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at høre! :-)
      Og det tror jeg helt sikkert heller ikke jeg vil, hvis jeg køber den!

      Slet
  3. Åh den er så lækker! :-)

    http://blogme-katrine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hvor meget koster den? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Klik på linket? :-) ellers tror jeg den kostede omkring de 450 :-)

      Slet