THE HANGER



Hej alle sammen! I dag vil jeg lave min første "reklame/anmeldelse", så hvis i ikke bryder jer om sådanne indlæg kan i bare scrolle videre! :-)

En af mine venner har sammen med sin fætter åbnet en hjemmeside, hvor de sælger trøjer, og jeg synes klart i skulle tage et kig på den! Trøjerne er dog lavet til mænd/drenge, men jeg synes slet ikke de ville være for "mandlige" til at piger ikke kunne gå med dem - tværtimod! De trøjer der er derinde lige nu, er crewnecks, hvilket igen vil sige at jeg både synes piger og drenge kan gå med dem. I kan kigge mere på trøjerne ved at trykke lige her.

Min yndlings er klart den her som siger "yolo is a bitch HAKUNA MATATA", hæhæ:

(kan findes her)


I kan også tjekke deres facebook page ud lige her, så i kan blive opdateret om nye trøjer! + at der vil være en giveaway ved 300 likes!

Hvad synes i om trøjerne, og vil i have flere anmeldelser og lign?

Knus

2 kommentarer:

  1. Virkelig fede trøjer, hvor meget koster de? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle koster 350, andre 300, du kan se det hele på hjemmesiden :-)

      Slet