TURN UP THE LOVE

Hej piger! Så gik der igen to dage før jeg fik blogget, undskylder virkelig for mellemrummene mellem indlæggene. Jeg har bare så mange flere lektier, end jeg havde sidste år, og ja dsv. er skole mere vigtigt end at blogge. Haha, burde egentlig også lave lektier lige nu, men kiggede lige på bloggen og så at jeg havde rundet de 300 faste læsere, så jeg MÅTTE lave jer et indlæg. Ihhhhhh tusind tak, i er så skønne alle sammen! Hver og en, jeg sætter så meget pris på jer :') Tog lidt outfit billeder til jer, fra i dag.

Ihhh billederne var så meget bedre kvalitet før de kom på bloggen - whats happening??? Anyway, hvad synes i om billederne?

Knus <3

24 kommentarer:

  1. Flotte billeder!:-)
    Du spiller meget lækker med håret!!!!
    Men..Ellers fede billeder:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Wtf???? Spiller lækker med håret? Haha det er jo bare sat i en hestehale? :-)
      Mange tak :)

      Slet
  2. Pænt tøj. Vil du ikke lave en video om hvordan du redigere din blog så den bliver så flot? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det kan jeg vel godt, og tak! :)

      Slet
  3. super duper fedt outfit sødesen og smukkesen.
    elsker dit outfit. Har noget der ligner, måske skulle jeg tage det på imorgen.
    Er blevet lidt halv syg, altså forkølet ondt i halsen og har lidt feber, men så er det godt
    man har din blog at kigge på. Vil du tjekke min blog, og måske skrive en kommentar :)
    knuzzzzz og Møz Møøøøøz fra // Alfrida


    www.my-teenage-life-alfrida.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Awww hvor er du sød, tusind tak!
      Jo da :)

      Slet
  4. Flot outfit, skjorten er virkelig sød og pæn :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  5. hvor er dit halsterklæde fra? :)

    SvarSlet
  6. Den der første kommentar hvad sker der lige for den, den må være fra en der har haft en dårlig dag ?
    FOR ÅH HVOR JEG FORGUDER DIT HÅR ! WOW det er flot altså, og så bare i sådan en helt almindelig hestehale
    Jeg læste at du kan lide fotografering måske du ville synes at min blog ville være spændende :) Håber at du måske har tid en dag til at kigge forbi. Knus Sille

    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor er du sød, mange tak! Vil klart kigge forbi :)
      Knus

      Slet
  7. Skriver hvad jeg har lyst til...
    smut pomfrit:-)

    SvarSlet
  8. Sut dog min däk! Almas hår er sexët

    SvarSlet
  9. Hej Alma! Elsker din blog :) Når du laver dagens outfit, vil du så ikke skrive hvor tøjet er fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jo selvfølgelig, glemmer det bare så tit!

      Slet
  10. Mega med blog, elsker din stil! Er den lædderjakke du har på ægte lædder og hvor meget kostede den? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Den er ikke ægte, da den kun kostede 400 kr :-)

      Slet
  11. Hej Alma.
    Din blog er virkelig fed. - Som passer til din stil, hihi!
    Kunne du ikke muligvis kigge forbi min, og hjælpe mig med at komme igang, da jeg lige har oprettet en ny!
    http://sarajoergensen.blogspot.dk/
    Det ville betyde rigtig meget!
    - hvor er læderjakken er fra? :-)

    SARA.

    SvarSlet
  12. Hvor er din læderjakke fra? :)

    SvarSlet
  13. hvor er tøjet fra?:)

    SvarSlet
  14. Hvor er din top fra?
    Den er super sød!

    SvarSlet