Ugens spørgsmål

Hej piger! Så er det igen blevet tid til at jeg skal svare på de ugentlige spørgsmål i har stilt mig. Lets begin!

Hvad gør du med dit hår (altså hestehale, løst osv.) på en normal hverdag?
Det er meget forskelligt! Hvis jeg ikke orker noget sætter jeg det op i en hestehale, og glatter det upræcist igennem. Ellers har jeg mine naturlige bølger, og nu tænker i måske, hvorfor jeg ikke bare har mine naturlige bølger når jeg ikke orker noget, men det er hvis jeg nu har glattet håret dagen før, eller mit naturlige hår ikke rigtig ville som jeg ville, eller det måske har regnet dagen før, ja der kan være alle mulige grunde. Men den sidste ting er at jeg bare glatter hele mit hår. Så ja jeg enten har mine naturlige bølger, glatter det hele, eller har en hestehale der er glattet! :-)

Er du "street/skate" altså i stil, opførelse ovs. Altså går du med cap, står på skateboard ovs.
Hehe nej det er jeg ikke :-)

Vil du ik lave en efterårs must havs-tøj video??<3<3<3<3<3
Der vil komme en efterårs lookbook! :-)

Hvorfor har du slettet din formspring?
Der stod lidt for mange private ting, men jeg har åbnet en ny. Hedder Almabalma1234 derinde, så bare spørg løs!

Hvorfor var du engang, en popdùlle?:-)
Hahahah, det var da et lidt underligt spørgsmål, jeg tror lidt det giver sig selv. Det var i 2010 jeg var det, og jeg tror bare jeg hoppede med på bølgen desværre...

Hvilket redigeringsprogram bruger du til dine billeder? 
Picasa 3 :-)

Hvor køber du tøj?
Ynglingsbutikker? 
Bikbok, Gina Tricot, Weekday og H&M er mine favoritter og også der jeg køber tøj :-)

Yndlingsferie? 
SOMMERRRRRRRRRRRR!

 Hvem er din bedste veninde ud over Jasmin?
Ingen kan erstatte skatten her
(ÅH GUD HVORFOR UPLOADER JEG DOG DET HER)

Det var alt for denne gang! Hvad vil i vide til næste gang?

Knus
 

14 kommentarer:

  1. Hvilke produkter bruger du til dit hår?

    SvarSlet
  2. HVorfor har Bjørk (igen) slettet sin blog?

    SvarSlet
  3. får vi ikke snart din roomtour?

    SvarSlet
  4. kan man ikke følge din blog via bloglovin? :-)

    SvarSlet
  5. Hvis du måtte ændre en ting ved dit udseende, hvad skulle det så være og hvorfor? (:

    SvarSlet
  6. Jeg tror lige jeg har fået mig en ny yndlings blogger. Du er i hvert fald en af dem! :-)
    http://www.nannathode.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er jeg glad for at høre!

      Slet
  7. Hold da op! Du er godt nok smuk... Din blog er virkelig cool, din stil osv. sidder lige i skabet :-)
    Håber du vil tage et kig forbi min veninde og mins blog :-)
    http://toyouthblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det vil jeg da :-)

      Slet
  8. Hej søde Alma<3
    Kan du ikke lave et nyt header, som minder om Erica Mohn Kvams? l0ve.blogg.no ?
    Det ville være fedt, og godt med nyt look til din super gode blog :-D
    Og det kunne være så dejligt hvis du ville blogge noget mere, savner dig jo :**
    Knus din sødeste læser:):*

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg har jo nærmest lige fået ny header? :-)
      Men hvor er du sød :-)

      Slet
    2. Ja, det er også flot nok. Kunne bare være fedt med sådan et som Erica har. Du kunne tage så gode billeder. Miss.Model<3

      Slet
  9. Ved ikke om det kunne være en idé, men jeg savner nogle gange lidt farver på din blog, i stedet for hvid, grå og sort.... Det ville måske gøre din blog mere 'spændende'...
    Dette her er på ingen måde hate, for jeg elsker din blog, men bare en idé til forbedring..... :))

    SvarSlet
  10. Har du Urban Decays Naked palettes 1 og 2....??? :)

    SvarSlet