Get to know me



Hej skønne læsere. Åh jeg undskylder gang på gang, undskyld for at jeg undskylder, men mest af alt undskyld for det sløve bloggeri på det seneste. Jeg prøver sgu virkelig at holde bloggen opdateret så meget som muligt, men jeg har også et liv ved siden af min blog. Min blog er en del af mig, ligesom en masse andre ting er, og dem skal der også være plads til. Jeg vil prøve at blogge mere, men jeg kan ikke love noget. Skole fylder en stor del for tiden, og så rejser jeg også til Paris på fredag. Men mere om det i næste indlæg!

Nu vil jeg nemlig udfylde et slags spørgeskema, som jeg ser at vildt mange bloggere for tiden har gang i - håber at i vil finde det underholdene når det nu ikke er et "inspirations-indlæg".

Navn: Alma Fødselsdag: 10 januar Køn: Kvinde Øjenfarve: Gråblå Hårfarve: Mørkeblond/Lysebrun, ingen af mine venner kan heller finde ud af om jeg er blondine eller brunette! Højre eller venstre håndet: Højre De sko du går mest i: Mine to par sorte støvler Det du er bange for: Uhhhh. Det må nok være sådan klamme kældre og ja ulækre steder, når det altså er mørkt. Din livret: Kan ikke vælge. Lol skifter faktisk livret hver gang jeg udfylder sådan noget her. Men noget alá Risengrød, Nachos med ost og kylling, Pizza, Spinatpandekager med laks, alm. pandekager, Thailandsk mad, og så kører den ellers derud af. Din første tanke når du vågner: ÅHHHHHHH, jeg vil hellere dø end at stå op (ja meget åndsvagt, men er meget meeeeget træt når jeg vågner, hahaha) Pepsi eller cola: Cola, what else Adidas eller Nike: Ejer intet Adidas, så det bliver vidst Nike. Ice tea eller te: Icetea! Åhh det så lækkert, bryder mig ikke så meget om varm te. Chokolade eller vanilje: Chokoladeeee Synger du: Ja, haha. Men kun når jeg er alene efterhånden. Kan du lide skolen: Ja! Er så træt af alle dem der er sådan "Fuck skole". Seriøst. Det handler om din fremtid, og om du vil ende på gaden eller succesfuld. Og så elsker jeg i det hele taget stemningen på en skole, og mine venner på skolen, så ja jeg kan godt lide skolen. Vil du giftes: Ja selvfølgelig! Kan du enes med dine forældre: Ikke om alt nej. Sidste gang jeg – drak alkohol: Åhhh det godt nok et stykke tid siden. Husker det ikke præcist, men tror det var til en nonfirmation for et par måneder siden. Gik ud og shoppede: Sidste sidste fredag Spiste sushi: Spiser ikke sushi ad bad Bagte hjemmelavede kager: Et år siden tror jeg hahahah Stjålet noget: Tror jeg stjal et par kiks af nogle drenge fra min klasse, med en veninde hahah  Hvis jeg var en måned ville jeg være: December! Åh elsker jul Hvis jeg var en dag i ugen: Lørdag. Sove længe, blive længe oppe, slappe af, tage til fest, holde fest, ja jeg kunne blive ved, hvad kan ikke lade sig gøre på en lørdag? Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Aften. Alt er hyggeligere om aftenen hehheh Hvis jeg var en planet: En eller anden med rumvæsner på Hvis jeg var et dyr: DELFIN Hvis jeg var en retning: one direction!?!?? <'3 nej øhhh fremad tror jeg Hvis jeg var en følelse: Kærlighed Hvis jeg var en farve: Pink Hvis jeg var et tal: Har jeg godt nok ingen idé om. 8 tror jeg, for der er mit yndlings tal, og det er hyggeligt fx. at være samlet 8 piger. Mad eller søvn?: MAD OMFG Lilla eller grøn?: Grøn (hvis det ikke er en neon grøn) Svømme eller ski?: Svømme Pizza eller salat?: Pizza Salt eller peber?: Peber Kærlighed eller venner?: Øhhhh. Der er vel også kærlighed mellem venner Favorit – farve?: Pink og navyblå Film?: Remember me, Cyberbully, Lol, The notebook, åh ja tøsefilm (og lidt twilight da) Sko?: Et mærke??? Så Jeffrey Campbell, for de har sgu alt fra sneakers til stilletter.  Butik?: BikBok jaaa åh love it Sted at være?: New York eller LA (santa monica) Dyr?: Delfin. Ting at gøre i din fritid?: Venner, fotografering, blogge, vlogge, skole, Tennis, familie, shoppe jajaja the works TV show?: Friends/Venner, Desperate Housewifes, Topmodel, hmmmmmm kommer ikke lige på flere

Nu må jeg hellere komme i gang med mine lektier (se der satte jeg jer lige i førstepriotet????), vi ses i næste indlæg!

Knus

18 kommentarer:

  1. på spørgsmålet "ting at gøre i din fritid" svarer du "bla bla bla the works".. det hedder IT works just saying... :)

    SvarSlet
  2. Haha nej det er et udtryk vi bruger meget i min familie og sådan. Det er som at sige "alle de gode ting" ;-)

    SvarSlet
  3. Ih Alma.
    Virkelig skøøøøøøønt at høre fra dig da jeg har savnet din blog så utroligt meget. (Ja!, lyder lidt overdrevet. But you now what i mean.)
    Syntes det er rigtig rart at hører om dig som person, så syntes det er dejligt du også finder på sådan noget.
    Og jeg kan (personligt) sagtens forstå hvad du mener om resten af din hverdag som jo også skal passes, så det bebrejder jeg dig ikke for.
    Så du skal bare lige vide super god blog. Knus Silke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg virkelig virkelig glad for at høre!
      Knus

      Slet
  4. Hvordan kan du gøre billederne så store?
    -http://prinsezz-milla.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ændr billedstørrelsen til din blog bredde før du Uploader billedet :-)

      Slet
  5. Hvorfor blogger du næsten aldrig mere!?!?

    SvarSlet
  6. Har du overvejet at læse indlægget?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det som kommer en gang vær 8. dag? andre blogger laver indlæg vær dag eller vær 2. dag!

      Slet
    2. Omfg. Der står forhelvede i indlægget hvorfor det er sådan! Du giver mig ikke ligefrem lyst til at blogge på den måde.

      Slet
  7. Feeedt indlæg! Godt at høre lidt om dig sådan mere personligt.
    Ville bare lige sige at du er en supergod blogger, elsker din blog!:-)

    http://www.minblooog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det betyder en masse! :)

      Slet
  8. Hej alma. Vildt fedt indlæg elsker din blog. Vil virkelig også gerne have en blog som din. Hvis du har et forslag til et navn som jeg virkelig Bøvler med at finde må du meget gerne komme med forslag eller gode ideer. Håber på at høre fra dig ;)<3
    Knus amalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm ikke rigtigt. Jeg ville bare kalde den mit eget navn :-)

      Slet
  9. hej søde søde Alma.
    Hvilket program redigere du dine billeder i?
    bruger du picasa eller?.......
    men rigtig fine facts, gør det noget hvis jeg
    også laver et indlæg på min blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep jeg bruger Picasa, og selvfølgelig må du det! :)

      Slet
  10. Hej Smukke Alma
    Elsker Din Blog Ville Høre Om Du Ville
    følge Min? den hedder Fake Or Beauty
    det ville betyde så meget for mig!
    Kh Thea !

    SvarSlet