Goodbye for a little while

Undskylder dette ret så kedelige indlæg, men ville bare lige sige farvel! Ja som sagt rejser jeg jo til Paris i morgen tidlig, så ville lige lave det sidste indlæg før bloggen i morgen bliver stille i omkring en uge. Hygger mig med nyindkøbte lys, og lyskæder heheheheh, hvis i ikke har gættet det kan jeg ikke vente til jul.
I dag har jeg forresten været i "fotostudie" med Bjørk og fået taget billeder, så jeg glæder mig til at vise jer dem når vi modtager billederne.
Nu skal der downloades massere af film, og opdateres spotify playlister, så er jeg klar til 10 timer i bil (for ikke at nævne at jeg ingengang er gået i gang med at pakke) yesss så nu må jeg hellere smutte!
Ønsker jer alle en dejlig efterårsferie (og god motionsdag i morgen muhahaha)

Knus

29 kommentarer:

  1. God tur almaaaaaa

    har løbet til jeg ikke kunne mere .. så er bare mega træt hahah <3

    Men vi ses, hyg dig ! <3
    Din største fan/læser <3!#

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur! :-)

    http://matildeforeveryoung.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hej Alma. Vil du ikke filme en video mens du pakker?
    P's elsker din blog + youtube kanal ;-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det fik jeg ikke gjort dsv :-(

      Slet
  4. Du virker desperat efter likes på din facebook... Efter du Abonner den :)

    ps. God tur til Paris :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skam bare for at mine læsere kan følge med, uden at jeg behøver at være venner med dem. Men hvis du ser sådan på det, så er du da velkommen til det :)

      Slet
  5. Self, hun er en like hunter. Ligesom hende der Bjørn

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHAHAHAHAH!
      -passer.

      Slet
  6. Hej smukke Alma. Ved du hvornår det er sensommer??

    SvarSlet
  7. ingengang = ikke engang....

    SvarSlet
  8. Rigtig god tur, gid det var mig:-)

    Kig meget gerne forbi min blog, når du får tid!
    http://bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Misunder dig! Håber du får/har en god tur. :-D

    Knus Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Håber du har en fantastisk tur! :)

    //behindannaseyes.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. ROOOMTOOOUURRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rolig du behøver ikke skrive det så mange gange :)

      Slet
  12. rooomtoooour søde alma!

    SvarSlet
  13. Hvorfor blogger du ikke? JAJAJA du har været i Paris men skulle du ikke kun være der i 5 dage? det er ligesom den 19 nu? omg

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold nu op :-)
      Jeg skriver at jeg tager til Paris i fem dage, men at jeg også skal til Luxembourg. Hvis det ikke giver sig selv, så betyder det at jeg er væk i længere end 5 dage. Jeg har været væk i en uge; tog afsted sidste fredag, og kom hjem i nat.

      Hvis du prøver at fortælle mig, at du gerne vil have at jeg skal blogge mere, så kan jeg lige så godt sige det lige ud; sådan nogle kommentare er kun direkte demotiverende. Når jeg modtager sådan nogle stressende kommentarer, får jeg mere lyst til bare at tage en LAAANG pause fra bloggen.

      Det håber jeg at du forstår

      Slet
  14. roooooommtour alma! PLEASEPLEASEPLEASE vær nu sød

    SvarSlet