LITTLE FACTS ABOUT ME...

 1. Jeg hader smagen af kaffe, men jeg synes det ser så flot ud at gå med et "to-go kaffekrus" i hånden, hahah 2. Jeg er 100 procent sikker på at jeg engang har set et spøgelse 3. Jeg elsker Fristet, Paradise Hotel, Familien fra bryggen og alle de realityshows der ellers køre, og er i øjeblikket helt addicted på Fristet, hehe 4. Jeg går til Tennis to gange om ugen. 5. Jeg er virkelig dårlig til at spare op. 6. Jeg er meget perfektionistisk, og hader fx. hvis min blog ikke ser præcis ud som jeg vil have den, med de rigtige farver på billederne osv. 7. Jeg er ordensmenneske, og der er nærmest aldrig rodet på mit værelse. Kan endda finde på at rydde mine veninders værelser op hahah! 8. Jeg elsker at rydde rundt på mit værelse, og dekorere det. Hvilket nok også er derfor min roomtour tager mig så lang tid, da jeg hele tiden synes der er noget der skal ændres eller færdiggøres hehe 9. Mine idoler er Beyoncé og Justin Bieber 10. Jeg har fødselsdag d. 10 januar

SÅ fik jeg sgu også lavet sådan et indlæg, som alle andre bloggere, ha ha. Dog uden de sædvanlige random photoboots billeder, men jeg er desværre ikke den heldige ejer af en mac computer.

Kan i lide den her slags indlæg?

Knus

12 kommentarer:

  1. 7 og 8 er så meget mig hahahha

    SvarSlet
  2. Jeg er så enig i nr. 1, ville ønske at jeg kunne lide kaffe, så jeg kunne gå med et krus :P

    -Og ja, elsker personlige indlæg :D

    SvarSlet
  3. Elsker det! Det er totalt meget mig der 7 og 8!!!!! Hehehhe

    SvarSlet
  4. Spøgelse??? hvad, hvordan? :-o

    SvarSlet
    Svar
    1. Lang historie, den må tages et andet sted ha ha!

      Slet
  5. Du må gerne rydde op på mit værelse smuks

    SvarSlet