PARIS PARIS PARIS

(Super kreativt billede I know)

Hej piger! Jeg vil egentlig bare lige fortælle jer lidt om at jeg jo tager til Paris på fredag. I virkeligheden skal jeg faktisk først omkring Luxemborg, da vi har noget familie derovre, og derefter skal jeg 5 dage til Paris. Jeg glæder mig så askopakpoksaspo meget! Glæder mig til at opleve kulturen, se de smukke berømte gader, se effeiltårnet (selvom jeg har set det før, men der var jeg 8, det tæller ikke hehehe) og selvfølgelig shoppe løs! Det betyder dog at jeg nok ikke kommer til at blogge i efterårsferien, undskyld, men jeg tror også det bliver meget godt, da jeg jo ikke har blogget så meget på det seneste. Så hjælper det nok med en lille pause, så jeg kan komme i gang igen! Jeg håber på at det bliver ok vejr dernede, så jeg kan tage nogle lækre billeder til jer.

Knus

14 kommentarer:

  1. Ej hvor lækkert, gad godt at det var mig der skulle til Paris, har nemlig hørt at de har en masse lækre shopping steder. Selvfølgelig er det træls, at du ikke kommer til at blogge den tid du er væk, men når du kommer hjem så har du vel en masse at vise os!! :-)

    Love!

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. ÅÅÅÅÅh hvor er du bare heldig. jeg har været i Paris før, men det var i et par timer hvor vi så eiffeltårnet.
    Så vil vildt gerne til Paris igen. Rigtig god tur, håber du får det super hyggeligt dernede :)
    knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

    SvarSlet
  4. Lov mig at få en god tur, og sløn oplevelse Alma,
    glæder mig til at høre om det <3

    Knus din største fan/læser <3!#

    SvarSlet
  5. God tur! Hvordan har du lavet billedet de er vildt seje????

    SvarSlet
  6. Hvad hedder det program du har redigret med? Det virklig flot lavet!

    SvarSlet
  7. Årh jeg vil også gerne til Paris igen selvom jeg var det da jeg var mindre. du skal op i det der tårn (kan ikke rigtigt huske navnet men det er virkelig en god oplevelse !

    SvarSlet