TUMBLR ADDICTED



Jeg er blevet så tumblr fikseret at det er helt vildt. Har aldrig rigtig forstået tumblr, men lige så stille begyndte jeg at "læse" eller scrolle op og ned ad nogen dagligt. Besluttede mig så for at lave min egen, og ja. Nu er jeg helt addicted åh haha. Men da bloggen er helt nyopstartet kunne det være skønt hvis jer tumblr freaks som mig, ville tjekke den ud lige her og evt followe den (LÆS: FOLLOW MIG FOLLOW MIG FOLLOW MIG <3333333333)
Tumblr'en er fyldt med lyse, random og stilede billeder efter min mening, men hvis i fx. vil have at jeg laver én anden tumblr, med et andet emne fx. mere dybe billeder, stilede sort hvide billeder, eller ja noget helt tredje, er i mere end velkomne til at skrive det, da jeg elsker at oprette og arbejde med sådan noget.

Knus

4 kommentarer:

  1. Hey jeg er en pige på 1.70 og jeg tænkte på hvor høj du var, med hensyn til den der vinterjakke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er 1.52 høj og bruger en str. xs :)

      Slet
  2. Hvad str. tror du så cirka jeg skal havde? Undskyld hvis det er for besværligt

    SvarSlet
    Svar
    1. Aner det ikke! Men der er vidst en størrelsesguide på deres side :)

      Slet