VINTAGE SHOPPING

Hej tøser! Da jeg var i Paris, faldt jeg over en lille genbrugsforretning udelukkende fordi jeg kunne se de mange Levis shorts hængende i vinduet. Jeg var allerede der helt oppe at køre, fordi jeg SÅ længe har ønsket mig et par lækre genbrugs levis shorts - og så hang de lige der til 10 EURO! Hvilket svare til 75 kroner! Så det var noget af et kup! Desværre kan jeg ingengang huske hvad butikken hed...
De er lidt store i størrelsen, og skal lige klippes lidt til, men ellers glæder jeg mig sådan til at hoppe i dem næste sommer!

Hvad synes i?

Knus

15 kommentarer:

  1. De er virkelig fede!

    Men vil du ikke være sød og svare på det her spørgsmål: hvad hedder den dagcreme du bruger med farve i? Og hvor kan man få den henne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en BBcream fra Garnier, og i Matas :)

      Slet
  2. Jeg synes også de er super fede, og til en god pris! ;) Og til folk der også ønsker sig genbrugs Levis shorts, vil jeg bare sige at der ligger en genbrugsforretning Kbh, (en sidegade til Strøget) hvor der ligger en butik der hedder Episode, hvor man også kan købe dem! :-)

    SvarSlet
  3. Hvis de er for store, så giv dem til mig :D de er super fede!

    SvarSlet
  4. Fede!!!!! Syndt,man skal vente 1 år til, at gå med dem:-(
    ps. Hvilket fag er du bedst til? :) Hæhæ

    SvarSlet
  5. Rigtig rigtig fede Alma<3
    ...Men hvorfor laver du endelig ikke videoer mere?
    Måske kunne du lave et haul med hvad du har købt i Paris, istedet for billeder?
    Kun et foreslag :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg laver også stadig videoer? :)
      Men jeg har jo ikke kunne lave videoer fordi jeg har været i Paris.
      Og det har jeg skam også tænkt mig :)

      Slet
  6. Vildt fede!! *misundelig!
    - har du ikke haft vist noget forever21 tøj frem? hvis du har er det så noget du har købt på nettet eller i butik?:)

    SvarSlet