SHOE CRAVINGS IN THE MOMENT

1. I begyndelsen kunne jeg ikke fordrage de højhælede sneakers, men nu er jeg mildest talt forelsket... Tror det er meget en smagssag. Enten hader man dem, ellers elsker man dem. De står i hvert fald på min ønskeliste og kan købes i Dope til 700-800 kr, og i Føtex/Bilka til 200-250.

2. Åh jeg tror nu efterhånden jeg er den sidste i blogland, der forelsker sig i de berømte creepers. Indeed, de er så sindssygt lækre samtidig med de er så sindssygt overdrevede.

3. Hvor ville jeg gerne være den lykkelige ejer af et par acne wedges. Åhhh de er virkelig nogle af de smukkeste sko jeg har set.

4. Jeg ejer faktisk ingen sorte sneakers, og efter min mening kan man aldrig få nok sneakers. Så disse ville passe perfekt ind i min skosamling - og så kan de fås hos asos for kun 200-300 kr.!

Jeg er helt forelsket i alle sko, men hvilke er jeres yndlings?

Knus

26 kommentarer:

  1. Ej jeg er også heeeeelt væk i dem, folk siger altid de er grimme:-(. <3
    Og jeg synes, hvad med dig?. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den må jeg lige have igen - hvad synes du??? Og hvilke sko??
      He he :-)

      Slet
    2. Jej er også heeeeelt væk i sådan nogen sko... <3
      Og jeg vælger 3 <3

      Slet
    3. De er også så fantastiske! :-)

      Slet
  2. Kan du ikke lige et til indslag ind i dag kan ikke få nol af din blog!. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, men det kan jeg ikke nå desværre :/

      Slet
  3. Kunne være vildt fedt hvis du laver en video vor du viser dit værelse!!<3 Elsker din blog/videoer

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Ja, dem kunne jeg også godt bruge!

      Slet
    2. Har lige fået mine (y)
      De er gud!!

      Slet
  5. De sorte sneakers fra asos er jeg helt skudt i!! De er bare så fede, men hver gang jeg leder på asos kan jeg ikke finde dem :-/ Har du evt. et link til dem?? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. http://www.asos.com/ASOS/ASOS-DINO-Flatform-Trainers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1937119&Rf900=3466&r=2

      Slet
  6. Elsker dig og din blog, men ingen af dem... Bare nej, det er slet ikke min stil ;)

    SvarSlet
  7. Du er bare alt for lille til dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det bestemmer jeg skam helt selv :)

      Slet
  8. Nummer 3 er sååååå fede!
    Og super god blog du har Alma :)

    Tjek gerne min; karinval.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  9. Alma.. jeg elsker dig virkelig! <3333
    for det første vil jeg lige sige....... at jeg er en dreng. Men jeg læser din blog den er fantastisk! Vil bare giftes med dig!!!!!! du skal være moren til mine 4 børn! vi mødes en dag, det er jeg sikker på <3

    kys til dig <3 du er fantastisk, hvilken skole går du på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor er du bare sød, men det er sgu lidt svært at tro på :)

      Privat :))))

      Slet
  10. De er så fede de acne wedges, men de fremstilles desværre ikke mere, det er derfor man skal være heldig, hvis man finder et par. :-)

    SvarSlet
  11. Den her kommentar har ikke noget med indlægget at gøre, har bare et spørgsmål...
    Så dit Paris haul og der sagde du, du havde købt nogle sutsko i Luxembourg.
    Jeg bor i Luxembourg!!!!!!!!!!
    Nedern jeg ikke kunne møde dig på en eller anden måde!
    Men mit spørgsmål er hvem kender du i Luxembourg? Det kan jo være at jeg også kender dem...:D
    Det ville virkelig være fedt, hvis du svarede!
    Du har en vildt inspirerende blog
    og lave gode videoer!
    :* <33
    -Anna fra Luxembourg :)

    SvarSlet
  12. hvor kan man købe sko nr. 3 de er så fede c:

    SvarSlet
  13. Har stået model med skoen på nr. 1 på !:D <3

    SvarSlet