CHRISTMAS WISHES

CHRISTMAS WISHES

Hej piger! Sååååååå, jeg ved godt at det ingengang er december endnu, men siden min familie helst vil have min ønskeliste, før december, er jeg allerede godt i gang. Jeg ville ønske at alle mine yndlings bloggere gad ligge nogle collager med deres ønsker ud, så jeg kunne blive inspireret, så derfor håber jeg også at i vil kunne lide det.

Jeg regner selvfølgelig ikke med at få alle mine ønsker opfyldt - fx. faldt jeg pladask for den lære cardigan i "American Vintage" butikken i Paris, og var mega depri over at have set prisen; ca. 1500 kr. ÅHHHH - men ja! Det er jo jul, og vi kan ønske os lige hvad vi vil.


Hvad synes i om de lækre sager?

Knus

24 kommentarer:

  1. Super lækre sager, hvor er de militær bukser fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du trykker på billedet, kommer du direkte ind på en side, hvor du kan se hvor alle tingene er fra :-)

      Slet
  2. Hvor er cardiganen fra? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du trykker på billedet, kommer du direkte ind på en side, hvor du kan se hvor alle tingene er fra :-)

      Slet
  3. Er du egentlig for eller imod pels? Hvis ja/nej hvorfor?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk ingen holdning til det...

      Slet
  4. hvor er det dog nogle fede øsnker man! haps!
    <3 <3

    SvarSlet
  5. Virkelig fede ting!
    Army bukserne har jeg selv, jeg synes virkelig at de kan pifte et outfit op! :-)

    SvarSlet
  6. Hvordan laver du det der collage?

    SvarSlet
  7. Elsker den strik og armbundet, hvor er det fra??
    Og hvilke pogram bruger du til at lave de billeder Alma?
    - Elsker din blog! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tryk på billedet så finder du svar på begge dele!
      Tak!

      Slet
  8. ironisk nok at du vælger at ønske dig et mega dyrt armbånd som du kan få i h og m til 30 kr og en totalt billig øjenskygge? Plejer dte ikke at være makeuppen der skal være god kvalitet i stedet for et nærmest h og m kopiret armbånd? Well

    SvarSlet
    Svar
    1. helt ærligt! Jeg har næsten helt præcis de samme ønsker!
      jeg synes det er pisse targeligt over for Alma at du skal skrive sådan noget.
      Kan du ikke bare holde det for dig selv, og tænke over det!
      Jeg synes det er meget inspirerene at hun laver sådan et indlæg.
      Hun er en fantatisk blogger!!!!

      Slet
    2. Hvor er du bare sød! Det er jeg virkelig glad for at høre - tusind tusind tak! Det betyder rigtig meget!

      Slet
  9. Hvis du havde styr på makeups kvalitet, ville du også vide at det ikke for det første er en øjenskygge, men en blush&bronzer fra Elf. Elf har nærmest KUN billige varer, nogle af dem er rigtig dårlig kvalitet, mens andre er bedre end produkter til 100-200 kr.
    Armbåndet har jeg ikke vidst at man kunne få i H&M,
    men jeg har ikke haft særlig gode oplevelser med H&Ms smykker og vil derfor hellere ønske mig et lidt dyrere et som holder i længere tid.

    Men du må da meget undskylde at alle mine ønsker ikke KUN er billige, eller KUN dyre.

    SvarSlet
  10. Jeg er helt vild med den grå strik:-)
    Men jeg kan bare ikke finde den når jeg går ind på billedet, hvor er den fra?

    P.s jeg elsker dine videoer og din blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du trykker på billedet, og derefter på den grå strik kommer du ind på selve trøjen. Derefter kan du igen trykke på trøjen for at komme ind på der hvor du kan købe den. Men her: http://www.weekday.com/womens-wear/mtwtfss-weekday/all/knits/oxy-knit-sweater

      Tak!

      Slet
  11. Årh nogle fede ting! Jeg har selv Lauren Conrad Style og den er VIRKELIG GOD! Så den forstår jeg godt du ønsker dig! Jeg ønsker mig også Lauren Conrad Beauty:)<3

    SvarSlet
  12. Hvis du er interesseret i lidt inspiration, kan du jo tjekke min "forsøg-på-at-være-kreativ-ønskeseddel" ud, haha.. Håber du kigger!
    http://mathildelf.blogspot.dk/2012/11/nskeseddel-til-jul.html

    Knus Mathilde
    P.S. Er reeeet vild med din blog, hehe <3

    SvarSlet