GIFTS FOR THE GIRL

Hej piger! I det her indlæg vil jeg prøve at give jer lidt idéer, til hvad i kan give en eller flere af jeres skønne veninder i julegave. Jeg har valgt at dele det lidt op, sådan så der er 3 kategorier; The affordable, the pricy, og the expensive. Da jeg ikke ved hvad mine læseres budget er, synes jeg det ville være en god måde at gøre det på, så der er inspiration til alle!

The Affordable:


Enhver pige med en iPhone elsker at dekorere sin mobil og at tilføje covers til kollektionen, så det kan du aldrig gå galt med! Et cover kan fås for alt fra 40 kr til 100 kr i H&M.

The Pricy:
Hvis du gerne vil gøre lidt mere ud af gaven, er en lækker strik et hit! Når det er koldt og december, kan vi piger vist aldrig helt få nok striktrøjer! Disse tre er fra Weekday og fås fra 300-350 kr.

The expensive:
Hvis du har godt med penge og gerne vil forkæle din veninde med lidt lækkert, er en skøn parfume eller et gavesæt med garanti den perfekte gave for dig. Varerne er fra Sephora og koster lidt under 500 kr, til 500 kr.

Hvad synes i om det? Skal jeg lave flere af disse indlæg, måske gaver til familien eller lign.?

Knus

14 kommentarer:

  1. Super fed ide Alma, dette indlæg hjalp mig super meget. Tak! <3

    SvarSlet
  2. jo det er super! Men måske du skulle vælge mere end 1 ting sådan at man både kan købe et cover eller en anden billig ting? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjoooo det tænkte jeg også på hehe :)

      Slet
  3. Super gode ideer!
    Synes du skal lave flere af disse indlæg. <3

    SvarSlet
  4. SUPER INDLÆG! virkelig! :)

    SvarSlet
  5. Kan man stadig få det der cover, med det hvide der går over i det blå/grønne i H&M? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt det i hvert fald inde på deres hjemmeside! :)

      Slet
  6. Virkelig godt indlæg!!<3 Elsker det!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at høre!

      Slet