THE DAY BEFORE YESTERDAY



Beklager min sløve blogning, og de nok ikke så interessante billeder, men det har været en lidt travl weekend. I fredags var jeg sammen med min skønne veninde Kathrine, og vi fik taget lidt billeder haha. Har ikke lige fået snakket med hende om, om jeg må ligge billederne ud af hende, så nu får i bare lige dem af mig (selvom de ikke er såååååå heldige). Regner med at filme en video i morgen, så den bliver nok også smidt op på bloggen.

Hvordan har i det ellers? Og hvad synes i om billederne?

Knus

12 kommentarer:

  1. Flotte billeder, du er rigtig smuk :) -Glææææder mig til videoen :) x

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er jeg glad for at høre :)

      Slet
  2. FUCK HVOR JEG FUCKING ELSKER DINE SMILEHULLER!!!! GIV MIG DEM

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har kun smilerhuller, på den ene side:-/

      Slet
    2. det er da stadig nuttet???

      Slet
    3. Hvor er du bare sød, tak!

      Slet
  3. lad være med altid at undskylde det sætter bare mere fokus på dit 'sløve' bloggeri.. du er god som du er ;)

    SvarSlet
  4. Hvor har du den strik trøje fra? Håber du vil svare på det :)

    SvarSlet
  5. Ret grimme billeder af dig.
    Synes ellers at du er smuk.. Men ikke mere.
    Knus :*

    SvarSlet
  6. Kan du linke et link af hvor du har købt din sweater? Altså på H@M's hjemmeside :)

    SvarSlet