Ugens spørgsmål

Bor du i lejlighed..?
Jep

Har du Urban Decays Naked palettes 1 og 2....??? :)
 Jeg har 2'eren!

Hvor mange jeans har du? Trøjer? Og kjoler? CIRKA:) 
Jeans: 3-4 stykker tror jeg. Trøjer: ÅH det kommer an på om tanktops og hættetrøjer, t-shirts osv tæller med! Kjoler: Hmmm 4-5 tror jeg!

får vi ikke snart din roomtour? Joooooo! Jeg mangler bare at hænge lidt ting op, som tager lidt tid, sorry.

Hvilke produkter bruger du til dit hår? 
Der vil snart komme en hårrutine, hvor jeg forklarer alt :-)

Går du meget op i at dit tøj er den bedste kvalitet?:-)  Både og. Jeg kommer tit til at købe ting som er billige, og derfor ikke så god kvalitet, men på den anden side elsker jeg mærker som Abercrombie&Fitch, som jo laver tøj af rigtig god kvalitet. Jeg vil ikke sige at jeg går sindssygt meget op i det, men at det afhænger meget af prisen; hvis tøjet er billigt, er det også ok at det ikke er så god kvalitet, og hvis tøjet er dyrt skal det være god kvalitet. Ellers giver det ikke mening for mig! :-)

 Hvor i Grækenland var du? 
 Jeg var på en meget lille ø, kaldt Serifos! (SÅ DEJLIGT STED)

kan man ikke følge din blog via bloglovin? :-) 
Jo det kan du tro! Lige her.

Hvor har du købt din Moroccan Oil henne? Jeg kan ikke finde dem nogen steder :)
Jeg er ret sikker på at den er købt i Magasin!

Det var alt fra denne gang - smid nogle spørgsmål i kommentaren, til næste uge!

Knus

20 kommentarer:

  1. Hvorfor Er du blevet så dårlig til at blogge?

    SvarSlet
  2. Hvor redigere du dine billeder? Som f.ex det billede af dine shorts på instagram?

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hvor tit bliver du klippet?

    SvarSlet
  5. Hvordan fik du din blog til at blive så "kendt"? :)

    SvarSlet
  6. Blir du genkendt på gaden?
    Er du populær hos drengene?
    Hvor mange søskende har du?
    Kan du lide Nik & Jay?

    SvarSlet
  7. Bruger du fugtigheds cream/andre creame? Hvis ja hvilkene?

    SvarSlet
  8. Hvorfor laver du PRÆCIS det samme som Erica? Der er ingen inspiration, du har kopiret.

    SvarSlet
  9. Bor du ikke på Frederiksberg?
    Hvad hedder dine forældre?
    Hvad hedder din søster?

    SvarSlet
  10. Er nogen fra din familie svensk?

    SvarSlet
  11. Laver du en video om din hverdags make up? :)

    SvarSlet
  12. Hvordan kan du være SÅ fandens smuk!<3

    SvarSlet
  13. Har du røget vandpibe før?

    SvarSlet
  14. Er det din familie der ejer rejseselskabet spies? :-)

    SvarSlet
  15. Vil du tage et billede ud af dit vindue?

    SvarSlet
  16. -skal/er du blevet konfirmeret
    -hvorfor blev/vil du ikke konfirmeres?
    -hvad fik du/ønsker du dig?
    -Må vi se din kjole/den du har i kikkerten?

    SvarSlet
  17. -Må vi få en housetour?
    -Hvad skal du efter 9ende?
    -Hvilken størrelse bruger du i sko?
    -Bliver du tit 'teenagee umulig'?
    -Hvor mange tætte veninder har du?
    -Synes du skole er svært (fagligt)?
    -Hvor shopper du mest? (internet, et bestemt center osv.)
    -Vil du poste et billede af din mor og far?
    -Har du dyr/har du haft dyr?
    -Ynglings webshop?
    -Ynglings bloggere? (både youtube og almindelig blog)

    SvarSlet
  18. Har du nogle stalkere, hvis ja, hvem???
    kh bente

    SvarSlet