Ugens spørgsmål

Hvor redigere du dine billeder? Som f.ex det billede af dine shorts på instagram? 
Lige det her billede, er kun redigeret i Picasa 3, men ellers bruger jeg Camerabag, Photoshop CS6 og Picasa som sagt :-)

Hvor tit bliver du klippet?
En gang om året ca.

Hvordan fik du din blog til at blive så "kendt"? :)
Haha, jeg synes nu ikke den er "kendt", men jeg har ikke rigtig gjort noget :-)

Blir du genkendt på gaden?
Altså der er da måske nogle der genkender mig, men det er ikke sådan at der er nogle der er kommet over til mig :-)

Hvor mange søskende har du?
 Jeg har én lillesøster.

Bor du ikke på Frederiksberg?
Yup
Har du røget vandpibe før? 
Ja, hahah

Er det din familie der ejer rejseselskabet spies? :-)
GID DET VAR, men nej :-((((

-skal/er du blevet konfirmeret
Nej, og det skal jeg heller ikke 

-hvorfor blev/vil du ikke konfirmeres?
Fordi jeg ikke tror på Gud og ikke vil misbruge det at gå i kirke, gå til præst og det at lyve overfor en præst, blot for at få gaver, en fest, en kjole osv.

Hvad skal du efter 9ende?

Regner stærkt med at skulle på High School i U.S.A! Da jeg var i Santa Monica (Californien, Los Angeles) sidste sommerferie boede vi på et hotel LIGE overfor Santa Monicas high school, tror faktisk det her billede er taget fra den øverste etage af vores hotel (det er fundet på google he he). Nå men i hvert fald den High School ligger sådan 2 minutter fra Santa Monicas strand, og ser pisse lækker ud, ville så gerne gå på high school der!

Hvad vil i vide til næste gang?

21 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Fedt indlæg!

    Vil du ikke tjekke min blog ud?:

    Bade-anden.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvad kostede din hår-olie?
    - Super fedt indlæg. ^^

    SvarSlet
  4. Hvor gammel er du? <3

    SvarSlet
  5. Haha jeg kan godt lide det spørgsmål om din familie ejer rejse selskabet "spies", når nogen fra familien Spies, bor lige overfor mig. Hun har dog ændret navn nu, men det var hendes afdøde mands firma. :P

    SvarSlet
  6. Elsker din blog!!!:)
    Vil du ikke nok tjekke min blog ud og evt. Blive fast læser? Det vil betyde meget:)
    Josephinelinneberg.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvilken blogger giver dig mest inspiration, og hvem er din yndlings blogger? :-)

    SvarSlet
  8. Laver du en hverdags makeup video? ;)
    PT supper indlæg!! :)

    SvarSlet
  9. -Hvornår kommer videoen hvor du viser dit værele?
    -Din ynglings tøjbutik?
    -Hvor mange lommepenge for du?

    Lidt spørgsmål:-)

    SvarSlet
  10. Er dine forældre skilt?:)

    SvarSlet
  11. Hvordan laver du hvid kant rundt om dine billeder på instagram? :-)
    Hvilke program bruger du når du laver det? lav meget gerne en forklaring! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. whitagram (appen hvor man kan gøre det)

      Slet
  12. Jeg har en masse t-shirts/toppe som jeg ikke bruger særlig tit fordi jeg ikke har noget at tage på udenover. Det er jo for koldt med bare arme til vinter.
    Mit spørgsmål er hvad du plejer at tage udenover her til vinter?

    SvarSlet
  13. Hvad går du til i din fritid???
    Hvor mange år er du?
    Hvad vil du være når du bliver voksen?
    Lidt spørgsmål <3
    Elsker din blog:*

    SvarSlet
  14. Hvornår kommer indlægget ud, hvor du deler en blog?

    SvarSlet
  15. Kan du lide Nik & Jay?

    P.S Jeg eeeelsker din blog! Du for sej! <3 <3

    SvarSlet
  16. Jeg har også en blog tjek den ud!;-)
    http://sabrinaemckensblog.blogspot.dk/?m=1

    SvarSlet
  17. Jeg har også en blog tjek den ud!;-)
    http://sabrinaemckensblog.blogspot.dk/?m=1

    SvarSlet
  18. Hvem er din ynglings blogger??<3 Loove you<3

    SvarSlet
  19. -Hvilken tumblr-blog er din ynglings?
    -synes du selv du har mange veninder?
    -hvad er din yngling film?
    -læser du mange bøger (hvilken er den bedste du har læst)
    -ved du får det her spørgsmål 24/7 men hvornår lægger du din room-tour ud?
    Håber du svarer :)

    SvarSlet