24 TIMERS INSTAGRAM

Hej piger! Undskylder for et lidt sent indlæg i dag, men har ikke haft tid tidligere. Har været sammen med min bedsteveninde Jasmin, og to andre venner. Tænkte at jeg lige kunne vise jer lidt dårlig-kvali instagramsbilleder fra mit sidste døgn;


Sååå i går besluttede jeg mig for at tage falske negle på, i håb om at de så vil være længere når de falder af igen...

I dag tog mig og Jasmin så på strøget, og på Baresso for at få en lækker Chai Latte, sammen med to andre venner.


Og til slut tog vi på Cafe Den Blå Hund, for at spise aftensmad med Jasmins mor og søster.

Så det har været en helt i orden fredag! Nu vil vi ligge os under dynen, og vi finder nok en eller anden tøsefilm hehehe. Ellers står resten af weekenden på lektier...

Kan i lide den her slags indlæg? - I kan forresten følge mig på instagram på @almaspies

Knus

11 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt ;) og ja de her inlæg er helt orden :D

    SvarSlet
  2. Fine Indlæg Alma :) Kan du anbefale en foundation som dækker godt, og som fæles meget "let" på huden?? :)

    Husk at lave en ugens spørgsmål ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bruger ikke selv foundation, så desværre...

      Slet
  3. Ligger cafe "den blå hund" ikke på Frederiksberg? For hvis det er den der ligger der, så arbejder min fætter der. :P

    SvarSlet
  4. Hvor er de falske negle fra? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tiger, men har selv puttet neglelak på og filet dem så :)

      Slet
  5. Hej Alma.
    Hvordan har du fået din overskrift på dine indlæg, til at komme ind i midten?
    Håber du vil svare, det er meget vigtigt :-)

    SvarSlet
  6. Hej Alma.
    Hvordan kan dine billeder være så store?
    & de falske negle fra Tiger, var der lim til??
    Knus

    SvarSlet