A NEW ONE

Hej piger!
For leden var jeg nede og bytte en adventsgave til denne mascara, og tænkte at jeg derfor kunne vise jer den. Det er den populære "Volume Million Lashes" som de fleste teenage piger enten kender eller har prøvet. Det er dog første gang jeg prøver den, men jeg har kun hørt godt om den, så jeg tænkte hvorfor ikke! Jeg har prøvet den et par gange nu, og er helt tilfreds med den. Den giver en VIRKELIG flot volumen uden at klumpe overhovedet. Dog ikke så meget længde (efter min mening), men så putter jeg bare min Lancome Hypnose Mascara ovenpå for længde.

Udover det vil jeg lige fortælle jer om en helt ny blog, som min søde veninde Dlara har oprettet. I finder den lige her. 
På bloggen vil der komme en masse pigede indlæg, om mode, negle, outfits og alt det vi piger elsker. Som sagt er bloggen helt ny, men jeg lover jer at der vil komme en masse spændende indlæg!

Hvad synes i om mascaraen; har i selv prøvet den, eller lign.?

Knus


16 kommentarer:

  1. Jeg har haft den og synes at den er rigtig god!! Men du har ret i det med at den ikke giver så meget volume :)

    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skrev jo at den netop gav volumen? :-)

      Slet
    2. Undskyld, længde haha, skrivefejl. Du ved når man tænker det ene og skriver det andet ;)

      Slet
  2. Jeg har den selv, og jeg er virkelig glad for den! Dog er jeg ikke helt enig i at den ikke giver volumen, det gør den i hvert fald hos mig. Men i så fald så er den ret lækker.

    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skrev jo også at den gav volumen? :-)

      Slet
  3. Har den selv og kan ikke være mere enig, den giver rigtig god volume og ja som du selv skriver kunne den godt have lidt længde på :-)

    http://maage-maage.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Er den god?

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skriver jeg jo i indlægget, hehe :-)

      Slet
  5. Hej!
    Jeg har ikke selv haft den, men har lånt den et par ganeg, jeg syntes den er god nok, men kunne give mere volumen!
    Mega fed blog du har! Hvis du evt. får lyst og tid, så kig forbi min: http://louisedamsgaardblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Har også haft den mascara i vandfast, var rigtig glad for den, men der er desværre ikke mere i :-( men den er ihvertfald rigtig god ! :-)

    bracefacesblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Værste mascara of the year.

    SvarSlet