BEEN BUSY

Hej piger! Jeg har ikke blogget i den sidste uge fordi at jeg har haft rigtig travlt med en masse forskellige ting. Udover det har jeg jo ikke kunne tage billeder, så ja. Det har været lidt stressende, at skulle finde på et eller andet uden at kunne tage billeder. Udover det vil jeg gerne sige at det er virkelig demotiverende (altså U motivirende) at i skriver, at jeg blogger rigtig dårligt og alt for lidt osv osv. Jeg har jo fortalt jer at jeg ikke har kunne tage billeder på det seneste, så derfor irriterer det mig lidt, at I ikke kan se jeg ikke har haft mulighed for at blogge optimalt. Jeg bliver selvfølgelig glad når i skriver at i savner min blogning, men jeg bliver ikke glad hvis i skriver at jeg blogger for lidt, og at jeg er en dårlig blogger og lign.

Udover det så håber jeg at I forstår, at jeg altså har et liv ved siden af min blog også. Hvis i kigger på jeres egen hverdag, så vil i måske kunne leve jer bedre ind i det. Har I ikke også tonsvis af lektier, afleveringer op til julen, julegaveshopping, julefrokoster, aftaler med vennerne, fødselsdage og fester? Det er jeg sikker på at i kan relatere til - så derfor har jeg ikke altid tid til at lave et indlæg hverdag. Det er jo heller ikke altid man har lyst til at blogge, nogle gange har man bare brug for at slappe af når man nu ikke har alle de overstående ting at gøre. Andre dage er man måske ikke i verdens bedste humør. Jeg fremstår nok som en glad pige her på bloggen, men jeg har jo også massere af følelser, som jeg ikke deler med hele internettet. Ikke fordi at jeg ikke er glad, jeg er rigtig glad generelt, men det betyder ikke at jeg ikke også kan være ked af det eller nedtrykt.

Udover det så synes jeg sommetider det virker som om, at I føler at I betaler mig for at blogge. I skriver fx. at jeg ikke blogger nok. Jeg kunne forstå sådan en kommentar, hvis i fx. skulle betale en form for abbonnement for at kunne læse min blog, men det her er jo bare en lille del af mit liv, som jeg deler med jer. Jeg bliver jo heller ikke betalt for at blogge. Jeg gør det af egen lyst, og derfor forstår jeg ikke hvorfor jeg skal få sådan nogle kommentarer i hovedet. Jeg bestemmer selv hvornår jeg blogger, og som sagt giver i mig slet ikke lyst til at blogge på den måde. Tvært i mod. Det giver mig lyst til slet ikke at lave et indlæg, fordi at I forlanger at jeg hele tiden skal tilfredsstille jer. Og så føles det for mig meget upersonligt, som om jeg blot laver et indlæg, for at tilfredsstille jer. Selvfølgelig vil jeg gerne tilfredsstille jer, men jeg vil ikke skrive noget jeg ikke selv føler for.

I skal ikke tage dette som en kritik af jer, men jeg håber bare at dette vil få jer til at forstå det lidt bedre. Dette var blot en tilbagemelding på alle de beskeder jeg har fået på det seneste, om at jeg er blevet en dårlig blogger og lign.

Tak for at I tog jer tid til at læse dette! Og til alle jer der støtter op om mig, og forklarer nogle af mine læsere, at jeg også har et liv ved siden af bloggen; TAK! Det er skønt at nogle læsere kan fortælle andre læsere hvordan jeg egentlig har det. Så tusind tak!
I det hele taget tak for at I følger med - også til jer der en gang i mellem kommer med lidt demotiverende kommentare.

Smid meget gerne en kommentar, så jeg kan få lidt feedback på om i forstår mig! :-)


Knus

44 kommentarer:

  1. Forstår godt hvad du mener. Kender det også selv, man ha jo også travlt i den "verden"

    SvarSlet
  2. Forstår dig godt! Ved godt det virker meget meget negativt når folk skriver sådan men jeg tror ikke altid det er så negativt som det lyder! For de vil nok ikke gøre det hvis de ikke kunne lide din blog. Jeg tror det er fordi at folk synes din blog er super god og så bliver man lidt skuffet når der ikke har været indlæg i lang tid fordi man glæder sig til indlæg... Ved ikke om du forstår!? For jeg må også selv indrømme at når jeg tænder min computer er noget af det første jeg gør at gå ind på din blog og så er det lidt kedeligt der ikke har været indlæg i næsten en hel uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt. Men jeg har jo også forklaret at der ville være flere indlæg hvis jeg kunne tage billeder :-)

      Slet
  3. Jeg forstår dig fuldt ud!
    - Jeg synes din blog er fed. & at dit kamera ikke virker skal jo ikke ødelægge det her, jeg elsker din blog og misunder dig så meget!
    Selvom du ikke har blogget har jeg læst dine gamle indlæg om og om igen.
    & Dem der siger du blogger dårligt, har nok en rigtig dårlig smag i munden nu, fordi du blogger så godt man ikke kan gøre det bedre.
    - Jeg ville altid læse dine indlæg, og jeg forstår alt hvad du skriver.
    Din blog gør mig så glad. & Hjælper mig og min hverdag.
    Knus: Amanda.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er det skønt med sådan en kommentar! Tusind tak Amanda! <3

      Slet
  4. Jeg forstår dig fuldt ud, smukke! At blogge er af egen lyst, og man skal ikke gøre det, fordi andre folk nærmest tvinger en ud i det - tværtimod.

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke! Det er jo lige det :-)

      Slet
  5. Super fedt og meget personligt enig! Forstår dig på alle punkter!

    SvarSlet
  6. forstår dig 100%!

    SvarSlet
  7. hej alma
    du er en god blogger
    kh
    mette

    SvarSlet
  8. Jeg elkser alle dine yutube videoer og ikke mindt din blog!! fortsår dig 100% <:)

    SvarSlet
  9. Kender det alt for godt, man har også et liv ved siden af<3
    Du er en fantastisk blogger, og det skal du fandme ha' ros for!!
    Forstår dig fuldt ud, som de andre også siger.

    SvarSlet
  10. Det er så sandt! Det er sejt at du skriver det her, og jeg støtter dig i hvert fald 100% :-)

    SvarSlet
  11. Jeg kan virkelig godt forstå, at du skriver det, fordi selvfølgelig, har du et liv udenfor bloggen<3 Jeg syndes du er så sej, at du skriver det!<3<3<3<3 Du er SÅ sej Alma<3!:-D Knus Olivia
    Og jeg kender virkelig godt det, med ikke, at kunne tage billeder, det er virkelig noget møg<3<3<3<3:-)
    Men du er sej, det skal du bare vide!:-)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Olivia! Det er dejligt at høre <3

      Slet
    2. Det var så lidt Alma<3!

      Slet
  12. Jeg har selv en blog, så forstår dig 100%
    Bare tag det som kompliments fordi du er sådan en god blogger, så folk gerne vil læse din blog hele tiden.
    Et lille plus ved at du ikke blogger så ofte her på det sidste er, at så bliver indlægende også lidt mere specielle, og man har noget at glæde sig til :)

    Elsker din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du ret i, hehe, tusind tak for rosen!

      Slet
  13. forståeligt! :)
    knus
    http://fashionchok.blogspot.dk/2012/12/give-away-time.html

    SvarSlet
  14. Selvfølgelig der skal være tid til det hele. Jeg støtter 110% op om det du siger, da jeg slet ikke kan forstå at folk er så kritiske. Jeg har selvfølgelig savnet din bloggin men du skal som sagt også passe skole, venner og fritid

    SvarSlet
  15. fortår dig 100%
    du er en rigtig god blogger og også i den sag youtube blogger <33
    knus mig :D

    Elkser din blog!<333

    SvarSlet
  16. Er så enig med dig Alma, det kan altså godt blive for meget når omverdenen forventer så meget af én! :)
    - Super godt og personligt indlæg <3 Håber dog også at du vil blogge lidt mere, men det er ikke negativt eller krævende ;) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo lige dét! Tusind tak. Skal nok prøve så godt jeg kan - tro mig!

      Slet
  17. Jeg forstår dig sagtens! Du har jo også et liv udover at blogge, sådan har jeg det også selv! Din blog er indspirerrende!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig - det er jeg glad for at høre!

      Slet
  18. Jeg syntes det er flot du siger det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det betyder mere end du tror! :-)

      Slet
  19. Hvor er det godt og flot skrevet skat!! Jeg forstår dig godt <3 <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak mus! Det er jeg rigtig glad for at du synes <3

      Slet
  20. Hej Alma, jeg elsker virkelig din blog. Det ville betyde utrolig meget hvis du tog et kig på min blog.

    Bade-anden.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Du er en meget talentfuld blogger, og du gør det virkelig godt!:)
    Hellere vente lidt længere på et godt indlæg, end at få nogle indlæg som du ikke har brugt tid på, hver dag.

    SvarSlet