T.G.I.F

 Hej folkens! I dag har været en stille og rolig dag, mødte klokken 9, og fik fri klokken 11:20, og tog derefter på strøget med nogle venner fra klassen. Jeg fik købt de sidste julegaver til mine veninder, og tog også lidt billeder til jer så indlægget ikke bare var tekst.
 Nu vil jeg ligge mig til at se 2012 (total depri og overtroende) med en fryse pizza, hurra for en fredag. Og i morgen tidlig vil jeg tage i sommerhus med min familie, så der kommer nok ikke indlæg før næste år, da vi ikke har internet deroppe.
Hvor mange af jeg tror egentlig på at jorden går under? Jeg tror ikke selv sådan helt på det, men er alligevel mega freaked out. Btw jeg regner med at planlægge et indlæg til i morgen.

God weekend, god jul, og godt nytår!

Knus

6 kommentarer:

  1. Hej Alma.
    Smukke billeder - god jul - og godt nytår.
    Jeg tror ikke på det.
    - Kan du ikke lave en collage næste år hvor du viser os dine julegaver?
    - Evt. lig et billede på instagram af dig til nytår, ville gerne se hvordan du ser ud.
    Knussssss

    SvarSlet
  2. Hej Alma
    Hvad er det T.G.I.F står for

    SvarSlet
  3. Anonym:

    Det står for - Thanks good it's friday

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså "Thank God it's Friday"

      Slet
  4. Gode billeder! Du er en pæn pige :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet