WORKOUT

Hej piger! Jeg er efterhånden blevet spurgt ret så mange gange, om jeg kan lave et indlæg, med hvilken mad jeg spiser og lignende. Dog må jeg sige at jeg ikke spiser særlig sundt, så derfor ville det ikke være en god idé! Jeg har ikke selv verdens flotteste krop eller noget som helst, så derfor synes jeg egentlig det er lidt mærkeligt at I vil have sådan et indlæg fra mig, men i får selvfølgelig hvad I beder om!

Det som dette indlæg egentlig skulle handle om, var hvordan jeg holdt mig "i form". Jeg ved ikke om jeg er det bedste eksempel, men 2 gange om ugen træner jeg en times tennis. Altså jeg træner Tennis to timer om ugen hehe.

Udover det laver jeg rigtig mange øvelser derhjemme. Hvis i har svært ved at komme i gang, eller har ingen anelse om hvilke øvelser i kan lave vil jeg anbefale jer at tjekke hende her ud! Hun har nogle virkelig gode øvelser, som er "nemme" (nemme på den måde at alle kan være med, men ikke nemme på den måde at det ikke er hårdt), og så er hun meget opmuntrende under øvelserne! Du kan finde al form for træning på hendes channel; Inderlår, numse, mave, arme, ben osv. Jeg tror jeg har fulgt hende i omkring et halvt år nu, og i kommer ikke til at fortryde at trykke subscribe!

Mine yndlings trænings videoer fra Blogilates er disse:



Jeg håber virkelig at i kunne bruge dette indlæg til noget!

Held og lykke, og kom i gang! Hvis i vil have flere indlæg som disse, evt. god trænings musik, motivations tips, eller lign, så bare sig til!

Knus

20 kommentarer:

  1. Hej Alma. Synes du har drømme kroppen, så vil gerne vide hvad der motivere dig? :-)
    By the way - super fed blog! Du er min yndlingsblogger! ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! Vil lave et motivations indlæg snart <3

      Slet
  2. Du har da virkelig den perfekte krop Alma! :D
    Hvordan har du fået så tynde ben? Hvordan træner du dine ben?
    Spiser du usundt hver dag?

    Tjek gerne min blog ud, jeg er fast læser af dig. Vil du følge mig?

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. Og nej som sagt jeg har jo skrevet at jeg ikke spiser så sundt? :-)
      Mine ben er vel bare som de er, udover at jeg jo går til Tennis hvor man bruger benene vildt meget!

      Slet
  3. Fedt indlæg! Lige hvad jeg havde brug for :-)

    Knus
    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hej Alma!
    Kan du ikke lave et indlæg, om hvordan du har fået din overskrift, dato og stregen efter dine indlæg, for ville virkelig gerne bruge det, men kan ikke finde ud af det...;(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ville være super fedt! :-)

      Slet
    2. Jeg kan ikke huske det... :-(

      Slet
  5. Du er en super god blogger! Men må indrømme jeg synes det ødelægger det lidt når du blogger så lidt!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Overvejet at LÆSE mine indlæg så? Jeg har jo skrevet at jeg ikke har mulighed for at tage billeder.

      Slet
    2. Stadigvæk? Men det er jo også bare fordi duer så god så glæder man sig mere til et nyt indlæg!? Og det var jo heller ikke for at være ond!

      Slet
  6. Hej Alma!
    Hvordan læggger du videoer ind i indlæggene istedet for link?
    - Har bloggersdelight, men tror det fungere på samme måde.. :)

    SvarSlet
  7. Fedt indlæg!! Har abonneret på hende! Hun er rigtig god, tak for tippet ;)
    Knuus herfra

    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Hej alma. Jeg ville spørge om hvordan du laver link på Instagram. Jeg har prøvet med det virker ikke p.s. Jeg ville spørge om du vil Follow mig på Instagram (Altså kun hvis du vil) :-)

    SvarSlet
  9. så trist du næsten aldrig blogger mere :( :( love u

    SvarSlet
  10. Jeg synes alså du blogger lidt for lidt!:-/

    SvarSlet
  11. Hej Alma :)
    Håber du svarer...
    Ved du om den taske du købte for noget tid siden i pieces stadig kan købes? (den med nitter under)

    SvarSlet