facebook side

Photobucket

Så har jeg simpelthen lavet en facebook side til bloggen! En af grundende til jeg har gjort det, er at jeg nok snart ændre domæne til noget med Alma Spies, i stedet for life as alma live it, og så ville det være nemmere for jer at finde ud af det hele, hvis i likede min fb side. Jeg håber selvfølgelig at I vil støtte op omkring det, og smide et like lige her. På siden vil jeg dele nye indlæg, smide sneakpeaks og blogger updates osv op - så det vil også være nemmere for jer at vide når jeg har lavet nyt indlæg, eller bare vil fortælle jer noget!

Knus

8 kommentarer:

  1. Jeg synes det er en god idé med en facebook side!
    Du er en utrolig god blogger og du giver rigtig meget inspiration!:-) har du egentlig slettet din formspring? :-)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre, tusind tak!
      Jep det har jeg :)

      Slet
  2. Hvor er dine "sko" fra på det sidste billede i dette indlæg? - http://www.lifeasalmaliveit.blogspot.dk/2013/01/vacation.html#comment-form

    SvarSlet
  3. Hej søde Alma. Du er mit forbillede det hører du sikkert rigtig tit men jeg mener det virkelig og jeg er KÆMPE fan. Du virker så meget nede på jorden type. Og du blogger super godt. Jeg elsker elsker elsker din blog. Du er en af de smukkeste blogger jeg nogensinde har set. Nu tror du sikkert at jeg bare har skrevet det for at se min bruger på Instagram men jeg ville bare spørge om du ville se min bruger på Instagram mit navn er stephanie_jensen_ du behøves ikke men tak på forhånd. Knus Stephanie <3 <3 :-*

    SvarSlet
  4. Hej søde Alma. Du er mit forbillede det hører du sikkert rigtig tit men jeg mener det virkelig og jeg er KÆMPE fan. Du virker så meget nede på jorden type. Og du blogger super godt. Jeg elsker elsker elsker din blog. Du er en af de smukkeste blogger jeg nogensinde har set. Nu tror du sikkert at jeg bare har skrevet det for at se min bruger på Instagram men jeg ville bare spørge om du ville se min bruger på Instagram mit navn er stephanie_jensen_ du behøves ikke men tak på forhånd. Knus Stephanie <3 <3 :-*

    SvarSlet
  5. Sikke en fin blog du har dig! Har liket din fb-page nu.
    Kig forbi min, hvis du får lyst. Kys

    http://camillakolby.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Fedt - den fortjener da et like herfra! :-)

    matildesblog.com

    SvarSlet