FAMILY BIRTHDAY

Hej søde læsere. Jeg tænkte at jeg lige ville smide nogle billeder en fra min fødselsdag i torsdags. Jeg havde min familie og Jasmin ovre til middag. Jeg har det ikke så godt med at skulle offentliggøre billeder af hele min familie på bloggen, så dette er hvad I får! I morgen vil jeg højst sandsynligt ligge billeder ind fra min pige middag/fest i fredags!


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Jeg havde en virkelig dejlig fødselsdag med hilsner i skolen, på instagram, facebook og ikke mindst bloggen! I er for skønne, og var kun med til at gøre min dag endnu bedre!

Hvad synes i?

Knus

16 kommentarer:

  1. Kommer der ikke billeder af dine gaver? For det har jeg set du har skrevet på instagram

    SvarSlet
    Svar
    1. Jojo? Men en ting ad gangen

      Slet
    2. Hun spurgte jo bare!

      Slet
    3. Jaja, men det virkede bare som om det ikke gik hurtigt nok, siden hun havde set det på instagram i forvejen...

      Slet
  2. Dejlig blog! Du virkelig smuk og jeg elsker dine billeder!

    http://signeamanda.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig hyggeligt ud! Håber du havde en skøn dag :)

    karinvalkevitch.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud! :) Og virkelig en fin kage! Bliver helt lækkersulten haha
    Men hvorfor vil du ikke vise din familie? :(

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også hyggeligt!
      Og fordi jeg ikke har det godt med at skulle ligge billeder ud af dem, hvor hele verden kan se dem, uden de ved det. Det er jo trods alt min blog og mit ansvar, og jeg har ikke lyst til at ligge billeder ud, som de muligvis ikke ville have at alle skulle se :-)

      Slet
    2. nåår på den måde - Kan jeg godt forstå!
      Godt tænkt! :)

      Slet
  5. Det ser da godt nok overdrevet meget ud til at have været en sjov fest :o

    SvarSlet
  6. hvor er din fine trøje fra? :)

    SvarSlet
  7. Hvor har du købt din lækre strik henne? :-)
    Og tillykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror den er fra gina tricot eller h&m :-)

      Slet