JULEGAVER 2012

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Hej tøser! Nu da mine julegaver har været så efterspurgt så får I dem lige samlet her. Dog fik jeg jo også de sko som jeg viste alene på bloggen, og så har jeg også returneret nogle ting til penge, glemt en tanktop, og lidt andre sager, men det går nok! Nu vil jeg gå ud og lave muffins til min klasse, da jeg har fødselsdag i morgen hehe. Åh gud jeg glæder mig sååååååååå meget!

Hvad synes I?

Knus

10 kommentarer:

  1. Gode gaver:-) den abercrombie t-shirt er så fed!:-)

    SvarSlet
  2. Virkelig lækre gvaer! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Den blonde trøje, hvor er den fra? Og håber fu får en mega fod fødselsdag i morgen smukke alma<3

    SvarSlet
  4. omg 1000 tilykker til din føzdag i morgen skatter

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Tillykke med fødselsdagen:* håber du får en god dag!

    SvarSlet
  7. Hvad hedder de forskillige MAC produkter?;)

    SvarSlet
  8. Fede gaver!
    Er bogen god?
    Eeeeelsker din blog

    SvarSlet
  9. Sikke nogle fine gaver og dem kan man jo altid bruge :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet