modekungen.se t-shirt

Hej alle sammen! I dag da jeg kom hjem fra bøjletandlægen, (nu med bøjle i undermunden) godt udmattet, lyste min dag bare op haha; jeg havde nemlig modtaget en pakke fra modekungen.se! I pakken var en virkelig lækker kvalitets t-shirt (ikke sådan en tynd og kold én) med et print af Kate Moss, og åhh gud ærligt talt, hvis jeg kunne, ville jeg seriøst købe alle deres t-shirts, de er simpelthen så overdrevet fede hver og en.

Jeg vil forresten også lige høre om I er interressede i, at jeg laver et indlæg med det makeup jeg havde på til galla, og et andet hvor jeg viser min kjole?
PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket
T-shirten kan findes lige her, og vil nok blive vist i kommende outfits! Btw. så ville jeg nok smøre ærmerne en eller to gange op i fremtiden.

Hvad synes I?

Knus

//Husk at I stadig kan deltage i min giveaway om et par sko lige HER!
 
//sponsoreret indlæg med 100 % ærlige meninger

21 kommentarer:

  1. pisse lækker t-shirt! Jeg har selv sukket over mange af deres lækre t-shirts!
    Knus Anna :)

    p.s har en jane kønig give away kørende på min blog, kig gerne forbi hvis du lyster :)
    http://annaengstroem.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de har simpelthen så mange fede t-shirts!
      Uh det lyder lækkert, det vil jeg gøre!

      Slet
  2. ja, make up og kjole fra galla <3

    SvarSlet
  3. Meget gerne det make up og den kjole fra galla festen

    SvarSlet
  4. Vildt fed t-shirt :-D
    Vil super gerne se din kjole!!!!!!

    SvarSlet
  5. På hvilken hjemmeside redigerer du dine billeder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke en hjemmeside, men et program der hedder camerabag

      Slet
  6. Broke ass fake Supreme

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah, wow. Det er jo ikke supreme, det er Kate Moss på billedet der har en Supreme t-shirt på.

      Slet
    2. Ja, men det var sjovt nok James Jebbia, der satte det hele op, og lavede aftaler med Terry Richardson, for at det billede overhovedet blev taget. Og det er sjovt nok også dem der startede med at smide billedet på tee'sne. Det samme er set med Kidult. Tag den og brænd den.

      Slet
    3. Slaaaap nu af, jeg forstod intet af det der, og jeg kunne ikke være mere lige glad. Pas dig selv

      Slet
  7. f*** den er f****** nice!!! den skal jeg bare eje!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er virkelig fed - det kan jeg godt forstå!

      Slet
  8. Laver du et indlæg om dit galla outfit?
    Hvis ja, hvornår tror du at du ligger den op, der er nemmelig galla på min skole på fredag,
    og jeg har stadig ikke fundet en kjole. Jeg tror det kunne være en stor hjælp, med indlægget
    Knus <3

    SvarSlet
  9. Super fed trøje!! Vil helt vildt gerne se dit galla-outfit!

    SvarSlet
  10. Lækker blog, med lækkert layout!

    Kig gerne forbi min blog, og smid endelig en kommentar hvis det lyster:-)

    www.marieemborg.blogspot.dk

    knuus

    SvarSlet
  11. Er du gal den er fed!
    Du har sagt du har fået den sponseret, er det noget du er tilmeldt, eller hvordan er det det foregår? :-)

    annafriemann.blogspot.com

    SvarSlet