oh here i come brace

Photobucket
Hej sødeste læsere. Dette indlæg bliver bare en lille snakke update, da jeg har intet at blogge om i dag, så jaaaa. Jeg var til tandlægen i dag for at få afvide hvilken bøjle jeg skal have i, og jeg skal have togskinner og en ganebøjle tror jeg det var. FUCKING ØV. Men i det mindste får jeg flotte tænder (om 2 år åhhhhhh). Jeg fik sat nogle elastikker (kaldte min tandlæge dem, men de er egentlig små plader) i, i morges, og de gør allerede mega ondt, selvom jeg fik afvide at de ville gøre mere ondt de næste par dage :( så jeg sidder og spiser is nu, det er det gode ved tandpine. weeee <3

Håber I har det bedre end mig, hehehehe.

Skud ud til alle brace faces - knus


edit////////: jeg er ret crushed på en guldkæde for tiden, og ville høre om der var nogen der vidste om man kan få en billigere, end den i H&M til 70-80 kr.?

31 kommentarer:

  1. Har selv prøvet det med elastikker, da jeg har ganebøjle. Synes virkelig mine tænder blev ømme, glæd dig ikke. :-)

    paviamode.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Har selv været der. Men at få bøjle af er den bedste følelse i hele verden, så bare glæd dig til det!
    Knus signne.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det vil jeg glæde mig til så!

      Slet
  3. Skal selv havde togskinner (glæder mig ikke) og et eller andet træk?:-(
    -here we come braceface

    SvarSlet
  4. Virkelig dejlig blogning på det sidste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre, at du synes!

      Slet
  5. Jeg startede også ud med ganebøjle, du vænner dig så hurtigt til den! Som du selv skrev bare spis massere af is/yoghurt!
    Efter de 2 år du har haft bøjle på, så bliver du virkelig taknemmelig, jeg skal have mine togskinner af her i starten af marts, og mine tænder er VIRKELIG forandret, helt lige og pisse flotte, så du skal nok blive glad:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for støtten eller hva man siger!

      Slet
  6. Åh stakkel, men du vil være glad for det når det hele er ovre :)
    Good luck med tandpinen, håber ikke at den bliver for slem <3

    http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ikke SÅ slem som forventet <3

      Slet
  7. Stakkels dig. Det lyder godt nok træls med den bøjle. Men du har vel noget at se frem til. Et par dejlige lige bisser. Haha :D

    Kender virkelig mange der har den halskæde du snakker om, og den er så flot, og ret god kvalitet i forhold til prisen. Jeg har ikke set nogen billigere så jeg tror det er et meget godt sats. Dog lugter den ret meget af metal i starten, men lugten forsvinder hurtigt efter du har brugt den lidt!<3

    Held og lykke med tandpinen! Håber du klarer den!

    SvarSlet
  8. God bloggingfor tiden! Ærgeligt du skal have bøjle på :)♡

    SvarSlet
  9. God bloggingfor tiden! Ærgeligt du skal have bøjle på :)♡

    SvarSlet
  10. God bloggingfor tiden! Ærgeligt du skal have bøjle på :)♡

    SvarSlet
  11. God bloggingfor tiden! Ærgeligt du skal have bøjle på :)♡

    SvarSlet
  12. Di blog er sriøst min favorit-blog!! Jeg elsker bare at læse den og håber hver dag på at der kommer et nt indlæg.
    Har lige et enkelt spørgsmål: Hvordan får du indlægstitlen til at være i midten af indlægget?

    Kig gerne forbi hvis du får lyst.
    http://liveanddream-byme.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det kan jeg ikke huske, det længe siden jeg ændrede den funktion... Men tusind tusind tak!

      Slet
  13. OK(-:

    knuzzer Alma

    SvarSlet
  14. (Ved ikke hvorfor der står jeg er anonym;-)) I LOVE yaa LADYS...

    SvarSlet
  15. Så kommer dit specielle og flotte mellemrum jo væk

    SvarSlet
  16. Er det derfor du ikke videoblogger mere, fordi du har fået bøjle på?

    SvarSlet
  17. Jeg har togskinner på og ja det gør ondt, men altså ikke sådan så man kun kan spise is.
    Jeg spiste rugbrød lige bagefter, det gør virkelig ondt, men ikke så meget at man behøver at blive hjemme, synes jeg.
    Du skal ikke glæde dig til at få elastikker(små plastikelastikker) som skal sidde, så du ikke rigtig kan åbne munden, og så også elastikkæder, som presser dine tænder sammen av!:(
    Det var altså ikke for at hate, bare min mening, du dejlig alma:)

    SvarSlet