sick of being sick + nyt layout

Photobucket Photobucket Photobucket

De overstående billeder beskriver ret godt hele denne uge for mit vedkommende. Jeg har ligget syg med influenza, hvilket også er skyld i at jeg simpelthen ikke har haft overskud til at blogge i går og i forgårs, da jeg fik høj feber de sidste par dage. Nu har jeg kun forkølelsen og lidt ondt i halsen tilbage, så no problemos dér.
Har siddet og knoklet med to stile hele dagen og måtte lige have et pusterum, så det brugte jeg på at lave lidt forandringer på bloggen. Jeg var godt og grundigt træt af mit gamle layout, og jeg følte at jeg havde ændret mig meget siden jeg sidst opdaterede det, så yes. Dette er resultatet, dog ved jeg at de nedenstående indlæg kokser lidt, men det får jeg lige ændret når jeg er helt færdig med stilene (hehe).

Hvad synes I?

Knus

16 kommentarer:

  1. Elsker dit nyt layout! God bedring ellers!
    Vil du ikke tjekke min blog ud? og eventuelt blive fast læsere?

    -bycelinahuynh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre - tak!

      Kigger forbi :)

      Slet
  2. Fedt layout!

    Og mega hyggeligt værelse! Er det en dobbeltseng du har?

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!

      Det er en halvandenmands-seng, men der kan ligge 2-3 mennesker! (3 er lidt mast hehe)

      Slet
    2. Hehe, det er den skam også!

      Slet
  3. Hej Alma. Jeg elsker elsker elsker din blog du virker som en sjov,sød og helt nede på jorden type. Du er mit forbillede og jeg har selv en blog men kan ikke komme ordenligt igang og ville bare spørge og du måske ville lave en video om hvordan man kan lave en god blog. Men du er SÅ super smuk. P.S. Vil du måske tjekke min blog ud? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare helt enormt sød! Tusind tusind tak! Jeg vil snart lave et indlæg med lidt tips, da jeg meget tit får spørgsmålet.

      Knus <3

      Slet
  4. Hvor redigerer du dine billeder? bare generelt :)

    SvarSlet
  5. wow det er blevet super fedt layout hvordan har du lavet det og hvor henne? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og det er skam bare lavet her på blogger :)

      Slet
  6. Hej:)

    Skal vi følges?
    Hvis du starter med at følge mig og så skriver en kommentar med at du gør det på min blog, så vil jeg rigtig gerne følge dig:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg overlever, vil hellere tjene mine følgere ;-)

      Slet
  7. Dit nye layout passer meget bedre til dig - er så enig! Det er super flot, enkelt og klassisk, elsker det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre! Mange tak!

      Slet