ugens spørgsmål

Hvornår kommer videoen hvor du viser dit værele? Uh ja jeg trækker tiden ud... Men mit værelse er stadig ikke 100p færdigt dsv.

Hvor mange lommepenge for du? 200,- om måneden.

Hvordan laver du hvid kant rundt om dine billeder på instagram?
Photobucket Appen "Whitagram"

Hvor gammel er du? Jeg er 14 år gammel.

Laver du en hverdags makeup video? Det regner jeg med, når jeg får købt mit nye kamera!

Er dine forældre skilt? Nope!

Jeg har en masse t-shirts/toppe som jeg ikke bruger særlig tit fordi jeg ikke har noget at tage på udenover. Det er jo for koldt med bare arme til vinter.
Mit spørgsmål er hvad du plejer at tage udenover her til vinter?

Photobucket
Jeg tager en strikcardigan, sweatshirt eller blazer udover. Du kan jo i realiteten putte alle overtrøjer udover :)

Hvad går du til i din fritid??? Tennis.

Hvad vil du være når du bliver voksen? Jeg er simpelthen SÅ i tvivl

Hvornår kommer indlægget ud, hvor du deler en blog? Jeg har aldrig lovet dette. Jeg sagde at jeg MÅSKE ville dele en.

Hvilken tumblr-blog er din ynglings? Har ingen, jeg følger bare en masse!

Synes du selv du har mange veninder? Photobucket
Ja det synes jeg, men jeg har få tætte veninder :-)

Læser du mange bøger (hvilken er den bedste du har læst) Åh jeg hader virkelig at læse, vil hellere se en god omgang Gossip Girl. Men læste engang en bog ved navn "1,2,3 NU!" den er supperrrr.

Føl jer fri til at smide nogle kommentare til næste gang!

11 kommentarer:

  1. Video blogger du slet ikke mere?
    Din ynglings film/serie og hvad handler den om?
    Ynglings trøje?
    Ynglings sko?
    Beskriv dig selv med 3 ord?

    :-)

    SvarSlet
  2. Bogen "1,2,3 NU!" er mega go', den bedste bog jeg har læst!!!

    SvarSlet
  3. Hej Alma :-)

    Hvordan fik du din blogger til at lægge billeder ind igen? Døjer nemlig med det samme problem :-(

    Knuuuus

    SvarSlet
  4. Ynglings butik?
    Hvilke netbutikker shopper du mest?
    Ynglings neglelak og mærke?

    SvarSlet
  5. Hvornår kommer din næste video?

    SvarSlet
  6. Nogle tips til, hvis man selv starter en blog op? :)

    SvarSlet
  7. Koster app'en "whitagram" penge?
    Link til nogle tumbler's du følger?
    Tjener du penge på din blog?

    SvarSlet
  8. Er du i god form?
    Hvordan kommer du til og fra skole?
    Hvor tit vasker du hår?
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvarSlet
  9. Hvad er dit gennemsnit i skolen?
    Er du tilfreds med det?
    Hvad er dit yndlingfag/hadefag?

    SvarSlet
  10. Hvilket kamera har/havde du?
    Hvilket kamera får du?

    SvarSlet
  11. hvilke gymnasium regner du med at du skal på (hvis du altså vil på gymnasium)

    SvarSlet