Vacation

Hej piger! I har nok lagt mærke til at jeg har været ret så fraværende, da jeg jo har været i sommerhus i juleferien. De sidste dage har jeg dog været hjemme, men jeg har været hos Jasmin alle dagene, og har ikke haft lyst til at skulle dresse op og tage billeder til bloggen osv. Det er nok tid til at alle ligger nytårsbilleder ud, men jeg har slet ikke fået vist nogle julebilleder, så dem starter vi da lige med! Jeg har haft en rigtig skøn juleaften, og nytårsaften! 
Vil i se billeder af mine gaver, og/eller fra min nytårsaften?
 
Se sur ud for en femmer Alma
Knus

14 kommentarer:

  1. Det ser ekstremt hyggeligt ud! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Hyggeligt! Kunne være fedt med billeder/video med de gaver du fik :)

    karinvalkevitch.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Kunne være fedt med en video, hvor du viser og fortæller om dine julegaver. Og en masse billeder fra nytårsaften! :-)

    SvarSlet
  4. Ja som den ovenover skriver! ^^^^
    Kunne være fedt med billeder fra nytårsaften, og en video om dine gaver;-)

    SvarSlet
  5. Jaaaa, selvfølgelig vil jeg da gerne se billederne af dine gaver og fra nytår :-) <3

    SvarSlet
  6. Ja tak billeder af julegaver OG nytårsaften!!!

    SvarSlet
  7. Jaaa, vil rigtig gerne se billeder og gaaaver:)<3
    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Kunne være fedt vis du lavede en video om hvad du har fået i julegave:D

    SvarSlet
  9. Ville se dine julegaver, og billeder fra nytår!

    SvarSlet
  10. Din søster er simpelthen så sød med de briller!

    SvarSlet
  11. Flotte billeder af din familie :-)

    -Jeg vil se billederne fra nytårsaften ! :-) <3

    SvarSlet
  12. Kunne rigtig godt tænke mig at se dine gaver!<33

    SvarSlet