Yesterday

Hej læsere! I går var jeg jo til gallafest på min skole, og tænkte at jeg derfor kunne ligge lidt billeder ind derfra. Jeg har kun iphonebilleder (tog ikke mit kamera med), men vi får snart de professionelle billeder der blev taget derovre - så dem skal jeg nok poste til den tid! Vores galla foregår på den måde at vi kommer og får velkomstdrinks, snakker, får taget klassebilleder og gallapartner billeder, spiser, danser lanciérs, og så bare danser "normalt" eller hvad man kalder det (i hvert fald ikke lanciérs xD I ved hvad jeg mener forhåbenligt)

Jeg fik heller ikke taget nogle billeder af mit outfit, men det kan I se på de billeder vi snart får.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Hvad synes I?

Knus

19 kommentarer:

  1. Hvor er kjolen fra kunne virklig godt bruge en der lignede den for jeg skal nemlig havde galla på min skole og den der er perfekt<3

    SvarSlet
  2. Du er virkeligt flot!!<33

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det bare fedt.. hader at vi ikke har sådan noget på min skole.
    Men hvor er du flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen også årets højdepunkt på min skole!
      Tusind tak!

      Slet
  4. Vi skal have galla på fredag er helt lost omkring mit outfit:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg ked af at høre - find en lækker kjole, og et par lækre sko!

      Slet
  5. Det er virkelig en flot kjole! Den passer godt til dig :D
    Jeg har en give-away kørende på min blog, og ville høre om du kunne tænke dig og deltage?
    http://kom-se.blogspot.dk/2013/01/black-mask-give-away.html

    SvarSlet
  6. Hvor er kjolen fra? :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er kjolen købt??
    Kan du ikke ligge nogle bedre billeder ud af kjolen og outfitet? (;

    SvarSlet
  8. Hvorfor kommer der aldrig nogle hauls?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fordi at jeg ikke shopper særlig meget for tiden???

      Slet
  9. Hvorfor kommer der aldrig nogle hauls?

    SvarSlet
  10. ÅÅÅÅH hvor er du altså bare smuk

    SvarSlet
  11. Hvor er du bare smuk Alma. Vil du ikke give mig linket til kjolen? Skal nemlig selv til galla d. 6 februar, og er helt lost omkring mit outfit! :)

    SvarSlet