1 år på bloggen

 En masse nye køb fra starten af 2012, og en shoppetur + resteurantbesøg med Heidi
 Lidt jordbær der hjalp sommeren på vej, bloggens første giveaway, et par nye læderbukser fra Gina Tricot, og mit elskede armbånd
 En alt alt for hyggelig sommerdag med Jasmin, brune sommerstænger, et outfits detaljer, og et ego billede jeg aldrig nogensinde har vist nogen haha
 4 outfits fra da kulden nærmede sig
 Da min vinterjakke var nykøbt, genbrugs levis shortsene jeg købte i Paris, et billede fra min efterårslookbook, og lidt indkøb fra Paris
Et outfit der aldrig blev vist på bloggen, et outfit der blev vist haha, en lækker eftermiddagssnack, og en gossip girl episode da jeg begyndte at være helt hooked på det dér.

Resten af årets billeder er nærmest lige blevet vist på bloggen, så dem følte jeg ikke for at vise.
Hvad synes I om dette indlæg eller denne slags indlæg?

Knus

22 kommentarer:

  1. Elsker seriøst din blog Alma! :)

    SvarSlet
  2. Hvilket program bruger du til at redigerer dine billeder? :)

    SvarSlet
  3. SÅ fin en blog og nogle virkelig fine outfit!

    // http://emptinessbylouiseandklara.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Det er vildt at du er noget så langt, på så kort tid! Det kunne være helt fantastisk, hvis du kom med en video eller et indlæg hvor du fortæller om hvordan din blog er blevet så "kendt", og hvordan du synes at den udviklede sig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh jeg ved ikke helt hvordan jeg sådan skulle forklare det. Men jeg vil da tænke på det!

      Slet
  5. Hey Alma
    Det er en super fed blog du har, jeg kan virkelig godt lide den.
    Men kan du ikke snart lave en room tour?

    SvarSlet
  6. Elskrr virklig sån nogen indlæg<3:-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre :)

      Slet
  7. Elsker din blog!!! så tillykke med 1 år :D

    Kig gerne forbi min blog på www.bysignebendixen.blogspot.com :)

    SvarSlet
  8. Elsker virkeligt din blog!!! Elskede også dine videoer! Men ved du om du laver videoer igen eller. Ikke for at stresse!! Haha:) du virker også som en rigtigt død pige i virkeligheden eller hvad man siger!! <3333

    Knus!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah tusind tak, jeg begynder nok snart igen <3

      Slet
  9. Haha sød pige!!!!!********

    SvarSlet
  10. Rigtig fint indlæg!! Vil bare lige spørge, har du haft din blog i et år, eller er det bare så nogle billeder fra det seneste år på bloggen?? :)
    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har haft den i et år ja, det har jeg også lige lavet et indlæg om :)

      Slet
  11. For det første er jeg helt vild med din blog!! :-)
    Og nu til spørgsmålet: Hvilket program har du brugt til at lave denne collage i?
    Og hvilke redigerings programmer bruger du normalt bare til at redigere dine billeder i?

    God ferie, xoxo!

    SvarSlet