best i ever had

Hej tøser! I dag har jeg været hjemme hos min bedsteveninde Jasmin til chailatte og lektiehygge, da hun har været i Brasilien i 2-3 uger. Det var virkelig skønt at være genforenet, hahaha <3
Da jeg ikke var i "outfitbillede humør", tog jeg lidt billeder af Jasmins i stedet (som jeg fik lov til at style lidt hæhæhæ). I morgen skal vi faktisk være sammen igen, dog hjemme hos vores anden veninde Lotus, så det skal nok blive super hyggeligt!

Hvad synes I? Jeg synes personligt at resultatet blev super lækkert!

Knus

10 kommentarer:

  1. Hun har en mega fed stil!! :D www.bysignebendixen.blogspot.com

    //GIVE-AWAY// *kig forbi

    http://bysignebendixen.blogspot.dk/2013/02/giveaway.html

    SvarSlet
  2. I er begge mega smukke! :-D

    Vil du følge mig? :-)

    mielouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er cardiganen fra? :)

    Cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. har hun en blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun har så! http://jastothemin.blogspot.dk/

      Slet
  5. Fede billeder! Redigere du dine billeder, hvad ja, i hvilket program så? :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er hendes cardigan fra??

    SvarSlet
  7. Hvor er hendes cardigan fra?

    SvarSlet