come to me

Hvis I har fulgt med på min instagram i weekenden, så har I nok også set at jeg spurgte mine kære followers, om disse var de 820 kr. værd. Jeg tror ca. 80% svarede ja, og det kan jeg også godt selv se nu. De plejer jo at koste over 1000 kr, jeg plejer bare aldrig at bruge så mange penge på sneakers haha. Look at them, er de ikke overdrevet lækre? Nu har jeg i hvert faldt bestilt dem, og venter spæææændt.

Jeg faldt over dem på eBay, da jeg ledte efter et par fede hverdagssneakers, som jeg kunne bruge mine sidste fødselsdagspenge på. Da jeg længe har ledt efter et par grå sneakers, pga. at jeg går med så meget gråt tøj, var disse helt perfekte! Jeg har faktisk heller ikke set nogen med lige den her farve, den er heller ikke til at finde andre steder end på eBay. Nike Airmax er jo også så mega fash lige fortiden haha, (derfor også lidt mainstream) så det var fedt at det ikke var nogle som jeg havde set alle gå med. De er mit første par Air Max, borset fra et mega kikset par jeg havde i poptiden... Lets not talk about that.

Hvad synes I?

Knus

15 kommentarer:

  1. Jeg er helt vilde med dem!!! Har selv et par der minder en smule om :)
    Er helt forelsket i Nike air max!!

    www.bysignebendixen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt til at kunne være ejer af et par, haha!

      Slet
  2. De er fucking fede :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Please Alma, vil du ikke nok lave et indlæg/video omkring din konfirmation?
    vil du ikke nok vise os et billede? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke blevet konfirmeret? :-D

      Slet
  4. Hej alma
    Super fede sko
    Jeg ville høre hvor du købte dit canon henne??

    SvarSlet
  5. Heeey alma. Har du et link til de baby's ? :)))

    SvarSlet
  6. De sko er noget af det fedeste, bare surt når man som mig ikke kan finde ud af at spare penge op. Så må jeg vente med selv at købe nogle lignende!
    KNUS
    http://diamondness.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Hej Alma hvor meget købte du dit kamera for? :-)

    SvarSlet
  8. de er vildt fede!
    tjek gerne min blog ud
    - sunday-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hvordan har du fået billederne ved siden af hinanden?

    SvarSlet
  10. Maria Østergaard6. februar 2013 kl. 20.22

    Hvad søgte du for at finde dem på ebay? :-)

    SvarSlet
  11. Fede sko!
    Hvis du har lyst må du meget gerne tage et kig forbi vores helt nye blog.
    Zebrastriberne.blogspot.dk
    og måske blive fast læser? :-))))

    SvarSlet