danske bloganbefalinger

Jeg aner ikke hvor længe jeg er blevet spurgt om, hvilke blogs jeg læser, hvilke blogge jeg kan anbefale, hvilke blogge jeg får min inspiration fra osvosv. Hver gang har jeg svaret at der snart ville komme et indlæg med dem alle samlet, og nu er det sgu blevet tid! Jeg læser mange udenlandske blogge, men da det ikke er så forståeligt for alle så deler jeg det op i 2 indlæg; dette er så de danske blogge jeg læser! (ikke i rækkefølge haha)

http://stonemuse.dk/
 Michelles blog kaldt Stonemuse, er nok min alltime favourite. Jeg har før anbefalet hende herinde, men det er ved at være laaaang tid siden. Michelle mixer virkelig de smukkeste, fedeste og lækreste outfits sammen, og inspirerer en så I tror det er løgn. Udover hendes lækre indkøb og outfits, sørger hun så vidt jeg husker nærmest altid for at smide links til de fleste af tingene, og så laver hun en masse såkaldte "Ebay-Tips". Michelles blog er klart et besøg værd!

www.emilievaleurjensen.blogspot.dk
Emilies blog har jeg anbefalet for ikke så længe siden, så I burde allerede kende til hende, hehe. Hvis ikke så hun en rigtig skøn blogger, der kommer med masser af hyggelige indlæg; outfits, madindlæg, nye køb, og alt det lækre vi kender til. Udover det er Emilie en alt for skøn og smuk pige, og fortjener klart et kig fra jer allesammen!

http://loveandlive-ida.blogspot.dk/
 Åh, jeg har nærmest ikke ord for denne blog. Jeg opdagede smukke Idas blog for nogle uger siden, og har været besat siden. Hendes indlæg er så gennemførte, og det samme med hendes billeder; de er så lækker kvalitet, lækkert lys, og med lækker redigering. Og det er jo det der skinner i gennem på en blog! I det hele taget en utroligt inspirerende og gennemført blog!

http://madelinesrohde.blogspot.dk/
 Madeline er en af mine skønne veninder, som samtidig har en rigtig skøn blog. Hendes indlæg er meget stemningsfulde og gennemskrevne! Og så har hun bare det mest hyggelige, smukke og inspirerende værelse, hihi - tag et kig!

http://www.pernilleschmidt.com/
Uhhh, denne blog  er simpelthen SÅ lækker. Pernille lever i U.S.A fortiden og det gør bare at man på forhånd ved at indlæggende bliver meget mere interessante end herhjemme. Hun har en utrolig lækker stil og ikke mindst lige så lækre billeder! Dog er det ikke hverdag at der kommer indlæg, men det gør bare at man glæder sig til et nyt indlæg kommer.

www.jastothemin.blogspot.dk
Den næste blog er min bedsteveninde, Jasmins blog. Den er næsten lige kommet op igen, og Jasmin er lige nu på ferie, så der er ikke så meget at sige. Men jeg er sikker på at når hun igen kommer hjem, vil der være en masse lækre indlæg!

frommyheart.dk
Den sidste blog er smukke Ralucas blog. Hun har en virkelig lækker stil og formår at sammensætte nogle vildt fede outfits! Da jeg selv får rigtig meget inspiration fra hende, synes jeg helt klart i skulle tjekke den ud!

Dette var så de danske blogge jeg læser, og de fortjener alle et klik fra jer! Vil i have en flere bloganbefalinger, blot med de udenlandske blogge jeg læser?

Knus

6 kommentarer:

  1. Synes det er fedt med bloganbefalinger, da man nogle gange finder nogle virkelig inspirerende blogge man ikke kendte i forvejen :)
    Læser også selv udenlandske, så det kunne være fedt at se hvilke du også selv læser.

    SvarSlet
  2. Tak for din søde blog-anbefaling. Xoxo.

    SvarSlet
  3. Lækkert indlæg ! Ville være skønt med flere anbefalinger:)

    Knus josephinelinneberg.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Gode bloganbefalinger, alle sammen nogle blogge jeg da skal til at følge! :-)

    Er blevet fast læser hos dig, faldt lige over din blog tilfældigt, den er virkelig god!
    Kig gerne forbi mig og min venindes mode- og livstilsblog :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet