ferie, ferie, ferie

Det er godt nok sjældent jeg laver indlæg fyldt med mad, men på et tidspunkt skulle det jo ske, haha. Jeg stod tidligt op i dag (halv ni er tidligt for mig i ferien), da jeg skulle til tandlægen og så smuttede mig og min mor til bageren bagefter. Jeg tror virkelig ikke der findes en bedre smoothie end Frooshes "look good naked", jeg elsker elsker elsker den. Næsten lige så meget som jeg elsker ferie og morgenmad på sengen!

Senere smutter jeg måske over til to veninder, men nu vil jeg rydde lidt op i mit tøj, og få taget lidt billeder for at få det solgt. Salgs indlæg kommer muligvis op senere i dag ellers i morgen!

Hvad synes I?

Knus

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede billeder. Og hvor er det skønt med ferie. God fornøjelse med at tage billeder af tøjet. God ferie. :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det altså bare hyggeligt ud!! :D Jeg elsker bare at have ferie!!! ;)

    www.bysignebendixen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. snyyyyd!! jeg har ikke ferie endnu

    SvarSlet
  4. Flotte billeder og det ser lækkert ud! :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/
    (Maanesten giveaway)

    SvarSlet
  5. Mhmmm, elsker mad-indlæg! Hahah.
    Må prøve smoothien! Flotte billeder, er SÅ misundelig på dit kamera!
    Har selv et Canon Eos 1100 D, men det er nu også helt ok.

    Knus
    http://juliefisker.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hvor lækkert det ser rigtig hyggeligt ud! <3

    Knus
    http://andbeautyfashion.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Super fin blog!! :)
    Kig meget gerne forbi: www.basicspacebysofie.blogspot.com
    Kram fra Sofie

    SvarSlet