just bought

 MAC Pro Longwear Concealer;
Jeg var et smut inde forbi magasin for at bytte en bronzer jeg havde fået dobbelt op af, og spurgte så en af ekspedienterne til råds omkring concealers. Jeg havde i forvejen hørt en masse godt om denne, men når der nu findes så mange forskellige MAC concealers, ville jeg hellere spørge til råds haha. Men hold nu op hvor er det fantastisk service, jeg har virkelig aldrig oplevet noget lignende! Så sød og hjælpende dame der hjalp mig, og anbefalede mig denne; og jeg kan virkelig også kun anbefale den til jer, jeg har brugt den nonstop siden jeg fik den!
 MAC Pencil Sharpener; da der var omkring de 50 kr. tilbage fra bronzeren, købte jeg en accesorie med. Har dog ikke fået brugt den endnu, men er sikker på at den er helt fin.
 I fødselsdagsgave havde jeg fået et gavekort til Gina Tricot og faldt så over disse tre søde armbånd, der var et sæt (sat ned til 10k.r fra 80kr.! Kup) Det flettede armbånd skal i se bort fra.
Resten af pengene på gavekortet brugte jeg på dette lækre sæt undertøj. Jeg er normalt ikke typen der viser undertøj på de sociale medier, hahah, men dette var så fint at jeg ikke kunne lade vær. Det kostede vidst i alt 140 eller lige deromkring. Ih det er så skønt at forkæle sig selv med nyt undertøj.

Hvad synes I?

Knus

20 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle fede ting du har købt!

    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det synes jeg også selv!

      Slet
  2. Er helt vild med dine køb! Men må sige at undertøjet er noget nok flot, hvor er det fra? :-))

    Knus<3
    http://justsmiiiile.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Gina Tricot, det står også i indlægget :)

      Slet
  3. Pænt undertøj! <3
    Er det en g-streng?:)

    SvarSlet
  4. Elsker de ting du har købt! :-)

    SvarSlet
  5. fede ting ! Og du ser altså rigtig rigtig sød ud med bøjle, og så må du tænke på at det jo bliver pænt også når du får den af igen ;)!

    Hvor er undertøjet fra hihi, ? :-) <3

    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have hehe <3
      Gina Tricot, det står også i indlægget :)

      Slet
    2. Er der meget push up i?
      Som jeg kan se på hjemme siden står der -Susanna sllace pushup bra -hvis det altså er den rigtige :-)
      Syntes godt det kan gå med push up så længe det ikke er mega meget ;)

      <3

      Slet
  6. Rigtig fine ting du har købt! de der armbånd, kostede de 10 kr stykket, eller i alt? :)
    http://minblooog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var i alt, de var et sæt som der står under billedet :)

      Slet
  7. rigtig fede ting og blog! :)
    Har du lyst til at følges? :)

    annasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  8. du har jo ikke store nok bryster til at gå med bh? eller er det en a65 med indlæg i taget tæt på?

    SvarSlet
    Svar
    1. 1. det kan du da overhovedet ikke vide om hun har, da hun ikke har ligefrem har udstillet sine "bryster" på bloggen!
      2. Så må enhver pige da gå med det hvis hun har lyst, og føler hun har brug for det?
      3. Du kunne også bare blande dig uden om :-)

      Ja undskyld ikke for at virke ond, men denne kommentar irriterer mig ! :D

      Slet
  9. Hej Alma. Jeg elsker din blog, den er så fin overskuelig og så giver du mig bare så meget inspiration. Bøjle eller ej, du er dem smulkeste pige :-)

    Hvor er dit "flettet" armbånd på 3. Billedet købt?

    SvarSlet
  10. Hvilken størrelse bruger du i bh?

    SvarSlet
  11. Hvilken størrelse bruger du i bh?

    SvarSlet
  12. Aarh! Er helt vild med din bh, ved du om man kan få den i andre farver?;)

    SvarSlet