look what came in the mail


Har ligget syg de sidste dage, hvilket er grunden til den manglende blogning. I dag ligger jeg også syg herhjemme, men da postmanden kom forbi lyste min dag op, hehe. Jeg købte denne taske lige her, men jeg ved dsv. ikke hvor den oprindeligt er fra. Jeg er i hvert fald allerede super glad for den, da den er lidt større end en almindelig håndtaske, men heller ikke så stor som en taske hvor man kan have skolebøger osv. i; lige hvad jeg have håbet på!

Hvad synes I?

Knus

7 kommentarer:

  1. Vil du ikke godt svare på hvilke produkter og hvad krølle/glattejern du bruger til at lave dine krøller med?

    SvarSlet
  2. Den ser lækker ud!

    Kig meget gerne forbi!: Astrid-thetrume.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. hvordan får man den lange streg du har under alle indlæg
    super fed taske!!

    sunday-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Ikke lige min stil måske. Men flot det er den sgu ;-)

    SvarSlet
  5. Den er så gude smuk! :-)
    http://bydaydreamer.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Gi mig, gi mig, gi mig! :-D

    SvarSlet